Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kurser i fluekast

 Besvar Besvar
Forfatter
michaelmichael Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
michaelmichael

Tilmeldt:: 29 Mar 2007
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér michaelmichael Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kurser i fluekast
    Sendt: 15 Nov 2009 kl. 22:28
Hvordan og finder man kurser i fluekast i midt/østjylland.

Findes der een samlet www-side som oplyser om samtlige kurser, eller skal man selv nørkle rundt på diverse sider......eller..............?

Links og gode ideer modtages meget gerne

På forhånd tak

Til top
Tim Strange Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tim strange Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tim strange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2009 kl. 23:07
Hej Michael

jeg vil da godt undervise dig, jeg er certificeret instruktør ved FFF, jeg bor i Højbjerg ved Århus.

Skriv hvis det har interesse

Mvh Tim
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 08:11
Hej Tim hvad tager du pr time for det ?
Til top
Nikolai Kaad Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolai Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Mariagerfjord, Randers, Djursland, Gudenåen og Mandalselven
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 08:25
Tjek også - se linket HER

Bjarke er en yderst kompetent underviser.

mvh

Nikolai
Til top
Tim Strange Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tim strange Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tim strange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 08:28
Hej Claus

Jeg vil naturligvis gerne undervise dig alene, men det er noget bedre -også mere rentabelt for dig hvis vi kunne finde et nogle stykker mere..

jeg syntes at det er bedst for en kursist at det spredes over et par gange , så man har mulighed for at trene på egen hånd ind i mellem

prisen er kr. 450,- for 2 x 2 timer. pr. deltager

Mvh Tim Strange


P.S. jeg er moms registreret ;-)

Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 09:03
du kan også tjecke dsf´s hjemmeside de holder flere kurser i løbet af året, men begynder nok først til foråret. men prisen for medlemmer er meget rimelig

- se linket HER/

Mads
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 09:29
Hej Michael
Du skriver ikke noget om du er begynder eller øvet som skal have stilen pudset af.
Silkeborg Fluebinderlaug holder kurser i fluekast for begynder og let øvede.
Starter efter jul og kører over en 5-6 gange i Alminde sø
Send mig en mail så sender jeg programmet til dig.
mvh
Børge
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 09:29
michaelmichael skrev: Hvordan og finder man kurser i fluekast i midt/østjylland.

Findes der een samlet www-side som oplyser om samtlige kurser, eller skal man selv nørkle rundt på diverse sider......eller..............?

Links og gode ideer modtages meget gerne

På forhånd tak

...


Meld dig ind i FFFD - så er kastekurser gratis og det koster kun 200kr pr år at være medlem. Du får ligeledes gratis adgang til fluefiskermessen.

Se mere på - se linket HER

mvh
Thomas Schreiber
mayfly.dk
Til top
Tim Strange Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tim strange Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tim strange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 19:45
Hvis der flere der vil med er der nok en tilmeldt sig bare til hvis der er flere interesseret

Mvh Tim Strange

seatruotonfly@gmail.com
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 21:22
Tim Strange skrev: Hej Claus

Jeg vil naturligvis gerne undervise dig alene, men det er noget bedre -også mere rentabelt for dig hvis vi kunne finde et nogle stykker mere..

jeg syntes at det er bedst for en kursist at det spredes over et par gange , så man har mulighed for at trene på egen hånd ind i mellem

prisen er kr. 450,- for 2 x 2 timer. pr. deltager

Mvh Tim Strange


P.S. jeg er moms registreret ;-)



Misforstå mig ikke, men hvis prisen er 450,- for 2x2timer pr. deltager, hvorledes kan det blive mere rentabelt for Claus hvis der bliver flere deltagere?
Er det ikke kun dig der tjener på det? eller får Claus mængderabat ?
Til top
Tim Strange Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tim strange Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tim strange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 21:54
Hej Heine

ja jeg kan godt se din pointe..:-)

ja Claus får en vis form for mængde rabat ved at der er flere deltager (læs:jo flere til at spæde til) . Den pris i indlægget er hvis der er flere kursister, men kan godt se at det nemt kan misforståes.


Mvh Tim Strange
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres