Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kystcup.dk vindere 2008-2009 eftersøges...

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kystcup.dk vindere 2008-2009 eftersøges...
    Sendt: 16 Nov 2009 kl. 11:16
Hej,

D. 2/11 sendte vi nedenstående mail til vinderne i Kystcup.dk 2008-2009 - vi mangler stadig at høre fra: Jalal Osman og Brian Ahlers

Håber at I læser med her, eller at nogen vil gøre jer opmærksom på at I er efterlyste :-)

-----------------------------------------
Tillykke til alle præmietagere i Kystcup.dk 2008-2009 – og tak for jeres meget aktive indsats.

Som I kan se her: - se linket HER er konkurrencen nu afgjort.
I skal nu, ved at trykke på nedenstående link, finde de ProWear produkter som i kunne tænke jer, indenfor det beløb som I har til rådighed (se listen nederst)

ProWear produkter fra side 6 til side 14 i Normarks katalog:
- se linket HER

Præmieønskerne sendes til mig ved at besvare denne mail.
Husk at medsende varenavn, varenummer, jeres tøjstørrelse og jeres adresse.

Når jeg har modtaget jeres præmieønsker, så sender jeg en samlet bestilling til Normark, som så sender præmierne til jer.

Med venlig hilsen

Lars Aagaard
Kystcup.dk

Jalal Osman - 3.000,-
Thor Madsen - 2.000,-
Milivoj Saric - 2.000,-
Brian Ahlers - 1.500,-
Knud Dalgaard - 1.500,-
Brian Dalskov Kristensen - 1.500,-
Claus Nygaard - 1.000,-
Jeppe Sikker Jensen - 1.000,-
Sune Johansson - 1.000,-
Finn carlsen - 1.000,-
-------------------------------------------------
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 17:31
Turde man håbe på at du omskriver reglerne til næste år sådan at vi slipper for alle de døde fisk med kritisabel konditions faktor dette kunne gøres meget nemt ved at kun største fisk i hver art var point givende og så tilføje nogle arter for de tabte point...feks fladfisk de figurerer slet ikke ...



/Søder
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 17:43
Henning
Jeg forstår godt idéen, men er der rent faktisk ikke rigtig mange af de pointgivende fisk der er genudsat? Jeg synes da at f.eks. Thor Madsen på de fleste af hans fisk har skrevet at de blev genudsat.

Men det vil jo ændre lidt i konkurrencen ifht hvem der bliver belønnet, den flittige (og heldige) eller den heldige. Jeg er ligeglad, jeg gider ikke at deltage og tror egentlig at mange af de tvivlsomme fisk bliver lagt ud alligevel. der var da f.eks forleden lagt en undermåler/smolt op med billede fra land og jeg går ikke ud fra at det var for at vinde en konkurrence.

Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 17:44
ja og måske nyt navn i stedet for kystcup , idet en del fisk er fanget på havnen ;-)
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 17:49
Frederik Lorentzen skrev: Henning
Jeg forstår godt idéen, men er der rent faktisk ikke rigtig mange af de pointgivende fisk der er genudsat? Jeg synes da at f.eks. Thor Madsen på de fleste af hans fisk har skrevet at de blev genudsat.

Men det vil jo ændre lidt i konkurrencen ifht hvem der bliver belønnet, den flittige (og heldige) eller den heldige. Jeg er ligeglad, jeg gider ikke at deltage og tror egentlig at mange af de tvivlsomme fisk bliver lagt ud alligevel. der var da f.eks forleden lagt en undermåler/smolt op med billede fra land og jeg går ikke ud fra at det var for at vinde en konkurrence.

...


Frederik


Det jeg tænker på er lige så meget den stress for fisken det giver at de fleste slæber dem på land for at veje og fotografere dem de slap fiskene for hvis kun det var den største i hver art som talte og jeg ved godt at mange skriver ´´Genudsat´´ under fisken men genudsat til hvad nytte hvis ikke den overlever behandlingen for at deltage i en koncurence....

/Søder som heller ikke deltager ....
Til top
Andreas Torp-Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AndreasTH

Tilmeldt:: 15 Maj 2009
Geografisk: Isefjorden.
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AndreasTH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 19:34
Efter min mening er det noget underligt noget at der skal være en sådan konkurrence overhovedet. Konkurrencer har en underlig tendens til at få selv fornuftige mennesker til ikke at tænke sig om.
Konkurrence medfører vel at ideén med ´´lyst´´fiskeri ryger en tur ud af vinduet.
Der er sikkert en hel del der kan skelne, men tror ikke det er alle.

Men tillykke til vinderne, altid dejligt med nyt grej :)

Andreas

Til top
jalal osman Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jalal

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: helsingør
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jalal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 21:40
I LOVE IT.... dårlig omtale er bedre end ingen omtale... synes ellers bare folk skulle stille op og give Havnefiskerne baghjul... for fanden da det rene cirkus det her og sjovt altid de samme fjolser det klør i bagen på.. ud og sving stangen istedet for jeres piveri, folk er trætte af det.
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 22:24
I LOVE IT TO ..... ;-)
men dine makrel fra havnen ,samt makrel forfang og 50grams pirke hørrer vel næppe under kystfiske , derfor mit forslag til navne forandring og så klør det ikke Jalal vi går i bad hver dag ;-)
knæk og bræk og tlk
Til top
jalal osman Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jalal

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: helsingør
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jalal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 23:13
så kronborg pynten er en havn.. jeg fisker sgu tit fra pynten med 50 gram og forfang,, ved du også godt,,, og så må lars jo definere om opmarcbåsene er en havn eller hva...;-)(y)

og tak for lyk ønskningen.. :-)
Til top
jalal osman Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jalal

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: helsingør
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jalal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 23:15
kender jo også den hvide sten;-)
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 10:58
Hehe...

Nu mangler vi sgu også liiige at bringe på banen, alle dem som kunne have nappet 1.pladsen - hvis de ellers gad fiske konkurrencefiskeri;-)

Måske man skulle melde sig til næste omgang, og så ellers drage på nedgængerfiskeri i Køge Bugt og Isefjorden - jeg tror sgu jeg kender et sted hvor jeg snildt kan nappe 5 havørred om dagen, og sikkert med mindst 2 over 5 kg.

Sejren er så godt som hjemme;-);-)
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 17:39
jalal osman skrev: så kronborg pynten er en havn.. jeg fisker sgu tit fra pynten med 50 gram og forfang,, ved du også godt,,, og så må lars jo definere om opmarcbåsene er en havn eller hva...;-)(y)

og tak for lyk ønskningen.. :-)...


Lars har sagt go for fangster fra havne moler , trods hans eget regel sæt på kyst cup siger kyst og fjord
så jeg vil ikke rokke ved din sejr , ønsker blot klare regler og måske et andet navn kystcup var på sin plads
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 17:42
jalal osman skrev: kender jo også den hvide sten;-)...


fint du kender den hvide sten , så ved du også ingen færger ligger til der og at der ingen terror sikring er
Til top
jalal osman Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jalal

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: helsingør
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jalal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 22:28
ole hansen skrev: <

fint du kender den hvide sten , så ved du også ingen færger ligger til der og at der ingen terror sikring er


der er da lige så kort afstand fra den sten sætning du står på som der er ved terrorsikringen til nogle færger . kan ik se forskellen, jeg ved jeg vundet reelt.. har ik brudt noget eller fisket hvor andre vinder af kystcup ik har fisket.. hvis du mener jeg snydt så kommer jeg hen til dig næste gang så må vi tage den der. skal slet ik forsvare mig iver for nogen, dem der bedre kan bare vinde, sikke noget barnligt pis.. her gik man og troede man kunne nyde sit fiskeri, og så bare fordi man fanger lidt fisk er man dit og dat.. skuffende
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 22:30
Ha ha ha ha, det er go underholdning det her(y)
Vent....skal lige hente en øl og nogle chips......


Sådan


Sæt igang
;-)
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 22:41
ole hansen skrev: <

Lars har sagt go for fangster fra havne moler , trods hans eget regel sæt på kyst cup siger kyst og fjord
så jeg vil ikke rokke ved din sejr , ønsker blot klare regler og måske et andet navn kystcup var på sin plads ...
Til top
jalal osman Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jalal

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: helsingør
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jalal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 22:46
ole.. den her kan du ik løbe fra kan godt læse mellem linierne. du siger jo jeg fisker i havne.. og den vil jeg have frem. så hvis du har et bevis på dine beskyldninger så fremlæg dem venligst her til al offentlig skue.. jeg venter.
Til top
Kent Bille Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kent bille Avatar

Tilmeldt:: 30 Apr 2002
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent bille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 22:52
Hej

Jeg kan sq ikke se den store forskel på at stå på kronborg eller ved færgelejet.....

Et eller andet sted så syntes jeg at Ole du drager tvivl om Jalal´s fangster...Jeg ved at Jalal har lagt utrolig meget tid og ikke mindst langt flere penge i sine fisk end hvad han har fået ud af det som vinder..
At han har forstået at være alsidig i sit fiskeri har jo som jeg ser det bare bidraget til en meget varieret antal fangster...noget som jeg syntes kendetegner en dygtig lystfisker

Vh
kent bille

Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 22:52
Jalal er dine makrel ikke fanget på færgevej/opmarch båsene ? som du selv skriver
Til top
jalal osman Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jalal

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: helsingør
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jalal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 22:56
ole hansen skrev: Jalal er dine makrel ikke fanget på færgevej/opmarch båsene ? som du selv skriver


kan du lige også vise mig hvor jeg så skriver det .. det bliver sjovere og sjovere
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 22:59
jalal osman skrev: så kronborg pynten er en havn.. jeg fisker sgu tit fra pynten med 50 gram og forfang,, ved du også godt,,, og så må lars jo definere om opmarcbåsene er en havn eller hva...;-)(y)

og tak for lyk ønskningen.. :-)...
Til top
jalal osman Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jalal

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: helsingør
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jalal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 23:03
ole, står der i den tekst at jeg fisker der ?? eller læser jeg bare mellem linierne og besvare dine skjulte hentydninger,, mit svar var pyntet på du nærmest sagde man ik kunne fiske på pynten med de vægtklasser, men står der i mine rapporter at jeg fanget dem der. du ved ingenting du sidder bare og skyder om dig med beskyldninger,
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cc

Tilmeldt:: 07 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 23:05
Du er godt nok ude på et skrå plan Ole... :-(:-(:-(
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 23:38
det eneste jeg efterlyser er lidt klarere regler for kystcup som jeg læser det står der kyst og fjord
men den mening står jeg nok alene med
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres