Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Husk fredningen i sydsverige!

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Husk fredningen i sydsverige!
    Sendt: 17 Nov 2009 kl. 16:59
Der er fredet på den svenske sydkyst fra 15 september til 31 december kl 2400.

Det gælder både farvede og blanke.

Følgende link kan selvfølgelig være taget nord for falsterbo eller nord for øland men det lugter lidt af fisk.

- se linket HER


/Allan
Til top
jimmi haurholm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jimmi h

Tilmeldt:: 11 Apr 2002
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi h Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 19:09
læs hvad der stå (foreller) regnbue ørred.
Til top
jimmi haurholm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jimmi h

Tilmeldt:: 11 Apr 2002
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi h Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 19:09
læs hvad der står (foreller) regnbue ørred.
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 19:15
Det ligner nu ikke regnbuer på de billeder, måske du skulle læse hele fangst rapporten. ;-);-);-)...

Mvh Fætter jr
Til top
Ulrik Jeppesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ulrik J

Tilmeldt:: 17 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ulrik J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 19:32
Hej Allan.

Ja, det er rigtigt at vi skal huske fredningerne. Også i det svenske. Det er min rapport, du henviser til. Jeg kan berolige med at fiskene er fanget på Øland, som ikke er indbefattet af fredningen. Jeg må hellere tilrette rapporten inde på fangster, så den ikke skaber postyr ;-)

Knæk og bræk

Ulrik Jeppesen
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 19:39
Hej Ulrik

Jeg er fuld af forundring - det er dit første indlæg. Hvordan søren blev du opmærksom på denne tråd??????
Til top
Ulrik Jeppesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ulrik J

Tilmeldt:: 17 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ulrik J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 19:49
Hej Martin..

Øh, ved ikke helt hvad du mener..

Jeg plejer blot at kigge herinde, men da min rapport blev nævnt som muligt eksempel på fiskeri i en fredning, måtte jeg jo lige spæde til med korrekte oplysninger ;-)

Mvh Ulrik
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 21:40
Når nu vi er igang med fredningstider, er det så fra og med 16/11 til og med 15/1 at havørred er fredet.
Det er sådan jeg har forstået det, men jeg kan da se at der er fangstrapporter på fangster.dk, der er fra igår.

Mvh
Frank
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 21:47
Hej Frank

Ja det er det, altså for alle ørreder i ferskvand, i saltvand er det udelukkende farvede fisk der er fredede. Blanke fisk med løse skæl er lovligt bytte året rundt i det salte.

Men det ved alle med det statslige fisketegn jo, teksten er jo den samme i den nye folder som i den gamle: - se linket HER

Mvh
Lasse
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2009 kl. 23:07
Hej Ulrik.
Så er der jo ingen ko på isen.
Jeg studsede bare over du havde skrevet sydsverige.

Tillykke med fiskene .

/Allan
Til top
Ulrik Jeppesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ulrik J

Tilmeldt:: 17 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ulrik J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2009 kl. 10:58
Ja, det kan jeg godt forstå :-) Jeg siger mange tak.

Knæk og bræk derude!

Mvh Ulrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres