Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stangholder

 Besvar Besvar
Forfatter
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stangholder
    Sendt: 18 Nov 2009 kl. 21:07
mangler stangholder til væg næsten ligesom en geværreol nogle der har forslag vil muligvis selv lave en
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2009 kl. 21:32
Hej Benno.
Jeg ville nok lave en skitse med hvad du havde i tankerne og tage kontakt til en snedker.
Det kan naturligvis laves selv, meeen det bliver også der efter.
Hvis det skal se lækkert ud? Kræver det ordenligt maskineri, materialer, udmåling og forarbejdning.

Jeg er selv tømrer og er lidt hysterisk med hvordan resultatet skal være, og det er min opfattelse at hvis mine stænger der koster kasse skal se godt ud på vægen, vil jeg gerne smide 1000-2000kr efter et smukt stativ lavet på værksted.
(y)
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2009 kl. 23:01
Hej Benno

Der er engang imellem en der har nogle reoler på brugt
market ,jeg tror også han har haft dem på auktion få
nogle få år siden.det var reoler der var lavet af kvalitet
træ.så hvis han se denne tråd,så må vi høre fra ham
her.;-)

Mvh
Henrik
Buresøen(y)
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 00:40
Som så ofte før, så brug Google og man vil få svar:

- se linket HER:da:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLJ_da&resnum=0&q=rod+rack&um=1&ie=UTF-8&ei=OoQES9KpI5WUjAednvS4AQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDAQsAQwAw
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 00:41
http://images.google.com/images?hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLJ_da&resnum=0&q=rod+rack&um=1&ie=UTF-8&ei=OoQES9KpI5WUjAednvS4AQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDAQsAQwAw
Til top
jan wendelin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wendelin Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wendelin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 15:39
Her er et par stykker, jeg har haft til salg.

- se linket HER

- se linket HER

Mvh. Jan Wendelin
- se linket HER/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres