Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af Fluehjul samt evt. Line til fiskeri i Mørrum mv.

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
dkrazzer

Tilmeldt:: 24 Mar 2008
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dkrazzer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Valg af Fluehjul samt evt. Line til fiskeri i Mørrum mv.
    Sendt: 21 Nov 2009 kl. 14:15
Hejsa.

Jeg er nybegynder på fiskeri med flue i Mørrum.
Jeg har netop købt mig en Greys GRXi 13´´ 8/9 stang i GoFishing i Odense, da de åbnede ny butik for kort tid siden.
Der var så mange folk at jeg ikke nåede at snakke hjul, liner mv.

Jeg kugger meget på forskellige fluehjul og har set mig lidt lun på f.eks. Scierra Traxion - er det et ok hjul og hvilken klasse skal jeg vælge 7-9/8-10 eller større. Og har i andre gode bud på et hjul...?

Desuden ville jeg være taknemmelig hvis nogen har et bud på hvilken linesammensætning man skal vælge til Mørrum. (Gerne en komplet beskrivelse til et ´´tomt hjul´´...;o)

På forhånd tak for jeres svar.

mvh

Rasmus
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2009 kl. 16:40
Hej Rasmus

Traxion er et rigtig godt og iøvrigt også et flot hjul. Jeg ville nok vælge et hjul i klasse 8-10 til stangen.
Nu skal du jo ikke bruge stangen og hjulet de næste mange måneder, så hold øje med denne og sportsfiskerens hjemmeside. Der dukker med garanti noget fornuftigt op.

Mvh

Karsten
Til top