Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

spinnehjul

 Besvar Besvar
Forfatter
peter stiller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laksen 3

Tilmeldt:: 25 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksen 3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: spinnehjul
    Sendt: 29 Nov 2009 kl. 17:41
Hej

Er der nogen der har erfaring med dam quick 3000 fastspolehjul.

Er på jagt efter et hjul der kan holde til 0,15 fireline 23 g blink samt fiskeri på vestkysten og syd sverige.

Er træt af shimano hjul, dur ikke mere
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 19:17
køb du bare D.A.M. DE SVIGTER SGU ALDRIG . omkring line oplæg osv. fint nok.. og skulle der mangle 3m på et 80m kast. så er det ligemeget... dam. det dur!!! uden at koste boxen.....! mvh steen.
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 19:43
Virker også fristene herfra med D.A.M Finessa. Men det vejer dog 465g , god damm det er tungt.:-(
Til top
peter stiller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laksen 3

Tilmeldt:: 25 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksen 3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 20:27
ok, men er der ikke nogen der har lige netop har et quick 3000 hjul, og som kan komme med en kommentar, det koster 2300 kr så det er ikke bare et jeg køber.
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 22:03
hej Stiller!! jeg mener da at det koster 1700... mvh,, steen.
Til top
Jesper Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper Christensen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2002
Geografisk: Nordjylland.
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 22:09
rigtig pris og har både 3000 og 4000. Hjulene klarer det hele både hav, elv og å. Jeg ville måske foreslå dig 2000, da den sagtens kan rumme det line du har behov for. Bruger 3000 i Norge til laks og synes derfor det er for stort til dit kyst fiskeri. Ingen af hjulene har slået en skæv s...d og er de første som kom til landet..
jesper
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 22:09
Dam Quick er ikke et kysthjul efter min overbevisning men et glimrende bud på et hjul til åen.

Ikke mange hjul(hvis nogen) klare saltvand i flere år.

Regelmæssig rens og smørring gør dog underværker.

Er du ude efter et alternativ til Shimano bør du kigge på Okuma VS. Fin mekanik og glimrende lineoplæg. Det sidste giver lange kast:-)

Koster omkring en tusse.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 22:12
steen f. nielsen skrev: hej Stiller!! jeg mener da at det koster 1700... mvh,, steen.


Kan købes for 1275 her

- se linket HER
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 22:43
Jesper Rosgaard skrev: Dam Quick er ikke et kysthjul efter min overbevisning men et glimrende bud på et hjul til åen.

Ikke mange hjul(hvis nogen) klare saltvand i flere år.

Regelmæssig rens og smørring gør dog underværker.

Er du ude efter et alternativ til Shimano bør du kigge på Okuma VS. Fin mekanik og glimrende lineoplæg. Det sidste giver lange kast:-)

Koster omkring en tusse.


Kan købes endnu billigere her. HAR DE FLERE SÅ KØB 2:-)

- se linket HER
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2009 kl. 00:37
godt nok men det er ikke retroen´´ sov sødt!
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2009 kl. 14:18
Hej Jesper

Har du erfaringer med Okuma VSa? i såfald vil jeg meget gerne have lidt info om hjulet!

Ved du hvilken str. der svare til shimanos str. 3000?

Mvh
Henrik
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2009 kl. 15:16
- se linket HER

her kan det købes, jeg har fisket hele året med model 2000 og det kører fint, selvfølgelig skal det skylles og have lidt olie når det bliver brugt i saltvand, men det skal alle hjul vel, uanset prisen.
;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres