Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop opti coast #6

 Besvar Besvar
Forfatter
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop opti coast #6
    Sendt: 29 Nov 2009 kl. 18:59
Nogen som har erfaring med denne stang?

Vh Rasmus

- se linket HER
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 19:20
Jeg har den ´´gamle´´ udgave i #7.
Dvs den udgave med alm korkhåndtag.
Jeg kan godt li aktionen i stangen der er i lidt i den hurtige ende af skalaen, (lidt toppet)
Ang. vægten på den nye udgave ønsker Loop åbenbart ikke at udtale sig om vægten på stangen.
Men med lidt søgen oplyses den som tung(måske derfor Loop undlader at oplyse om vægten)
Jeg ville ikke købe denne(eller andre for den sags skyld) uden at ha haft stangen i hånden.
Stangen har godt med pondus og jeg bruger den til geddefiskeri hvilket fungerer fint for mig.,
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 19:23
Opti coast 693 er en vildt fed stang. Kaster godt.
Personligt kan jeg godt lide X-grip håndtaget. MEN, det er ret tungt i.f.h.t. et alm kork håndtag, men det ligger godt i hånden
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 19:30
Ka' være, at det ligger godt i hånden, men herre Jemeni, hvor er det dog grimt!! :-(

Brandt

(- langt værre end de gamle le Cie håndtag!)
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 19:39
Jeg er så en af dem der også ku lide håndtaget på den gamle Lecie :-)
Pudsig detalje at Opticoast anbefales som geddestang, men Loop ikke selv laver en geddeflueline i klasse 6 og 7
Til top
martin-thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mart0

Tilmeldt:: 13 Okt 2007
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mart0 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 20:21
den er fed.. kaster i hvilken som helst vind og du kan fandme komme der ud af

Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2009 kl. 23:14
Det er 796 som de anbefaler til tykskallede gedder.
Det står der i hvertfald i kataloget fra 2008 mener jeg at det er
Til top
Finn Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Høns

Tilmeldt:: 24 Feb 2007
Geografisk: Sejerø Bugten
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høns Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 06:47
Har den gamle 796 #7 den virker bare,ingen grund til at blive hjemme hvis det blæser
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres