Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline vs Tfo

 Besvar Besvar
Forfatter
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline vs Tfo
    Sendt: 11 Dec 2009 kl. 21:19
Ville høre om nogle har erfaring med med Guideline EXP 3 9´#4 og hvordan er den i forhold til TFO PROFESSIONAL 9' #4.
Generalt syntes jeg at Guideline LPXE, læner sig meget op af TFO TICR X, altså aktions mæssigt, men har ikke prøvet den nye EXP fra Guideline.

Nogle inputs?
Til top
Rasmus Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
savtak

Tilmeldt:: 03 Apr 2008
Geografisk: KBH V
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér savtak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 21:31

Den her læser jeg lige med på :)...
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 22:15
Hej Rene

Nu ved jeg ikke hvilke modeller, og hvilke liner til, du har prøvet, men jeg synes absolut ikke LPXE og TICR-x minder om hinanden. Lpxe´en er for det første lettere, og har en utrolig harmonisk aktion, med masser af kræfter i bundstykket!
Ticr-x har masser af kræfter, og er en fin stang i f.eks. #6, men i #8 er den sindsygt hård ved arm, skulder og håndled!! Det er LPXe ikke:-)

Tfo proffesional er en fin pind til prisen, men lidt mere ´´slatten/uharmonisk´´ hvis du spørger mig(nu får jeg nok verbale tæsk ;) ) Men som sagt, fin til prisen! En af de stænger som kaster godt på nær, og mellem distancen, men ´´taber pusten´´ lidt, når den presses. Lpxe´en er rigtig lækker til både korte, og lange kast! Også lidt mere specielle kast osv.

Bare lidt om min erfaring med disse stænger;-)

Mvh Allan
Til top
Søren Bang Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbn

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 22:32
Helt enig om dine betragtninger at TICR-X #8 !

Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 22:56
Hej Søren

Jeg bestilte en #8 ticr-x over nettet, og fik ved en fejl en #9. Jeg tænkte, wow, den var faktisk fin og kaste med, af en #9, emn jeg skulle bruge en #8 som backup! Så jeg fik den ombyttet, og her fik jeg så chokket!! 2 timer med denne stang, og mine, på det tidspunkt stærke arme og skuldre fik ´´prygl´´...
Uden tvivl en rigtig fin stang til prisen, men den passer bare ikke lige min str (168cm og 58kg)

Såe, billigt til salg:-)

Mvh Allan
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 23:02
Nu findes der også en TFO TICR har den selv i #6 og ville ønske jeg havde en i #7. De har mine varmeste anbefalinger.
Mvh Thomsen
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 23:05
Hej Lars

Jo, og den er også ganske fin;-) Mere behagelig ´´fiskestang´´(y)

Mvh Allan
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 23:47
Har selv prøvet en xér syntes den vare en kost. Men ingen tvivl om med en rigtig belastnin, så er den god. Men jeg ville vælge ticr.
Mvh Lars
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 10:34
Er helt enig, og glemte at skrive, at min erfaring var med #6 i begge mærker.
Men er der ingen der har prøvet den nye guideline EXP ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down