Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IKKE FISKERI

 Besvar Besvar
Forfatter
flemming pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flemming pedersen Avatar

Tilmeldt:: 27 Feb 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: IKKE FISKERI
    Sendt: 11 Dec 2009 kl. 23:53
Hej ligesindede

Jeg ved godt dette ikke har noget med fiskeri at gøre, men tag et lille afbræk til noget andet og giv min søn en vurdering af hans første hjemmeside
- se linket HER
ris som ros, tips eller ideer

Hilsen Farmand:-)
Til top
Claus Bech-Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Claus Bech-Petersen

Tilmeldt:: 08 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 247
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus Bech-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 00:17
Hej Flemming,

Indholdet grænser til det banale - men lad det nu være.

Jeg synes, at det er en fin side - især for et første forsøg.

* Farver/layout harmonerer IMHO. Og det er tilpas seriøst (altså uden uvedkommende, popsmarte løsninger) til et site om penge. Jeg ville dog nok sætte billedet ned i størrelse. Der er ikke meget information i det, og det blokerer oplevelsen af det egentlige budskab, som ligger i teksten. I øvrigt er Nationalbanken sjældent ret vild med gengivelser af pengesedler, så de kan godt finde på at sende et surt brev.

* Teksten er direkte - og som layoutet uden at være sælgersmart. Og jeg er aldrig i tvivl om, hvad der bliver sagt. Det er rigtig godt, selv om indholdet af de enkelte undersider måske er lidt vel forsimplet.

* Designet er overskueligt, og man ved hele tiden, hvor på siden man er - og kan navigere baglæns. Det er fint - og bestemt ikke nogen selvfølge.

* Personligt kan jeg godt lide at vide, hvem der står bag en hjemmeside. Det ville være godt med et præsentation af ejer/idémand.

Så: Held og lykke til sønnen

Claus,
der redigerer politiken.dk i sit arbejdsliv
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 00:58
flemming pedersen skrev: - se linket HER


Udseende og opbygning er efter min smag lidt for kedelig og gammeldags. Feks. bredden kan med fordel øges, så den fylder skærmen mere ud.
Farverne bør ændres i menu-linien.
Menu-punkterne ´´kontakt, Nyhedsbrev og Links´´ bør flyttes til et andet sted på siden (Nyhedsbrev kunne passende flyttes ned i rubrikken ´´Husk´´), så de resterende menu-punkter kan gøres mere synlige.
Til top
Bo Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kongen12

Tilmeldt:: 23 Nov 2009
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kongen12 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 08:57
Hej Flemming
Ville nok ændre forsiden, umiddelbart når man rammer forsiden minder den om nogle mindre heldige sider på nettet hvor folk lover guld og grønne skove, men kun er svindel og humbug. Jeg klikkede kun videre grundet din anbefaling og fandt derefter ud af at siden var en guide til folk om deres egen hjemmesider. Så måske dette skulle fremgå mere tydeligt af forsiden.
Men en fin og brugervenlig side der er til at finde rundt i, som andre nævner mangler der præsentation af personen bag.
Så bare klø på.
Hilsen
Bo
Til top
flemming pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flemming pedersen Avatar

Tilmeldt:: 27 Feb 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 11:28
Hej

Jeg skulle hilse og sige tak fra Martin, for anmeldelserne og de gode råd.
Han ved ikke hvordan man gør siden bredere, for det ville han gerne have, han kan heller ikke gøre penge-billedet mindre uden at det går ud over, det der er på billedet
har i evt nogle forslag til et andet billede etc... som evt. viser hensigten med budskabet. Hans første tanke var egentlig at lave en poker hjemmeside, men syntes at dem var der så mange af.
Så ideen med et ´´hvordan man tjener penge site´´ mente han at alle kan bruge, især unge som ham, som ingen penge har

mvh Flemming:-)(y)
Til top
Charles Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
1448charles

Tilmeldt:: 07 Sep 2008
Geografisk: midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 1448charles Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 12:16
Hej

Hvis det er meningen at hjælpe unge uden for mange penge, er det nok en dum ide at foreslog dem at spille poker ;-)
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 12:59
Mit råd er at han indtil videre skal koncentrere sig om undervisningen i skolen, så han får lært grammatik. Så skiller han sig ud blandt hans jævnaldrende og vil komme til at tjene penge.

/Michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down