Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

årø

 Besvar Besvar
Forfatter
Viggo Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Viggo Nielsen

Tilmeldt:: 12 Dec 2009
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Viggo Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: årø
    Sendt: 12 Dec 2009 kl. 13:01
hej jeg hedder viggo nielsen.
er der nogle der kan hjælpe mig med ´´gode´´ fiskepladser omkring Årø. jeg har en motorbåd som ligger i Haderslev, min søn og jeg kan godt lide at fiske, men kender ikke området så godt.
på forhånd tak.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 13:36
Hej Viggo
Hvad fisker i efter og hvordan?
Michael
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 16:15
Når du nu er i Haderslev, så slå et smut ind til Peter i Go Fishing, han kan hjælpe dig med de gode pladser....
Med venlig hilsen
Per Hansen
Til top
Viggo Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Viggo Nielsen

Tilmeldt:: 12 Dec 2009
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Viggo Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 22:30
Hej Michael
vi fisker efter fladfisk og torsk, med sandorm på forfang. Og ellers hvad man kan fange på denne årstid.
På forhånd tak.
Viggo
ps. har du en bedre måde at fange torsk på, evt. pirke?
Til top
Viggo Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Viggo Nielsen

Tilmeldt:: 12 Dec 2009
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Viggo Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 22:32
Hej Per
Tak for oplysningen, det vil vi prøve.
Viggo
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 22:41
Måske du kan få lidt hjælp her:
- se linket HER


Simpelt Dybdekort: - se linket HER

Til top
Viggo Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Viggo Nielsen

Tilmeldt:: 12 Dec 2009
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Viggo Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2009 kl. 15:59
Hej Steen
Tusind tak for hjælpen,vi vil prøve at tage derud en dag, vi glæder os allerede meget.
Hilsen Viggo
Til top
Søren P. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sph Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 144
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2009 kl. 16:21
Hej Viggo

Kommer selv fra Haderslev og har en lille 14 fods jolle som jeg bruger med Årøsund som udgangshavn. Jeg har et par spændende GPS positioner på nogle vrag, hvor der skulle stå torsk samt et par andre på fladfisk/pigvar, hvis det skulle have interesse.

Da jeg har en forholdsvis lille jolle har jeg endnu ikke haft lejlighed til at udforske dem endnu, da de ikke ligger helt kystnært. En position syd for Assens og et par positioner ud for Halk m.fl.
Jeg kan se du har en ´´lidt´´ større båd end jeg selv. Hvis det skulle have interesse bidrager jeg gerne til dieselen, da jeg meget gerne vil besøge disse positioner.

Mange hilsener

Søren Peter Hansen
Til top
Viggo Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Viggo Nielsen

Tilmeldt:: 12 Dec 2009
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Viggo Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2009 kl. 20:57
Hej Søren
Undskyld jeg først svarer dig nu, men det lyder interessant. Nu kommer julen så vi må prøve at finde en dag/weekend i det nye år.
Du må have en rigtig god jul, og godt nytår.
Hilsen Viggo
ps. kan vi ikke finde ud af noget pr. e-mail.
Til top
Søren P. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sph Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 144
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2009 kl. 13:46
Hej Viggo

Havde ikke lige set din tilbagemelding. Jo vi kan sikkert finde en dag/weekend i det nye år.

Send blot en e-mail til: sph@bhj.dk. Så kan vi tage den derfra.


Ha´en god jul og et godt nytår.


Med venlig hilsen

Søren
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres