Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

runningline??????????

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: runningline??????????
    Sendt: 13 Dec 2009 kl. 19:31
hej alle sammen

hvad tykkelse runningline bruger i i norge til lakse fiskeri


mvh henrik
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2009 kl. 19:42
jeg bruger o,32 egentligt ikke med tanke på brudstyrke - mere at denne passer fint til mig - :-)jo tykkere det er jo næmmere er det at filtre løkker op
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2009 kl. 19:56
Hej til en-hånds bruger jeg 0,27 og til to-hånds bruger jeg 0,32 scierra¨s er faktisk rigtig fede de brune af dem. ;-)

Har lige købt en monic skydeline til kysten jeg var ude og teste idag den var faktisk osse rigtig fed og meget behagelig at fiske med.

selvom jeg er mere til flatbeam. (y)
Til top
Carsten Holm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Carsten H. Avatar

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carsten H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2009 kl. 20:10
Hej Henrik ! Bruger Flatbeam 35 og 50 pound til alt mit laksefiskeri - intet fugerer bedre for mig!
Carsten.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2009 kl. 20:15
Hej
Bare for en ordensskyld, så er det nok ikke i mm Bjarne og Johnny mener;-)?

Vh Jesper
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2009 kl. 21:22
0,24 Rio. Den er voldsom!. Den er knap 40 meter
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres