Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp loop hjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pike

Tilmeldt:: 16 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp loop hjul
    Sendt: 18 Dec 2009 kl. 21:27
Har fået foræret et nyt loop evotec 5-eight,men den er til venstre hånd,hvordan vender man lige dette til højre.
;-)
God jul til jer alle
Allan
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2009 kl. 23:27
står det ikke i manualen?

jeg mener da at der står noget i min manual til clw? har den dog ikke lige ved min side nu...

Men mener man skal skille det inderste låsesystem ad med den medfølgende umbraco??
Til top
michael gehrt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
skovtrold

Tilmeldt:: 28 Jul 2008
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skovtrold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2009 kl. 08:05
Hej allan giv mig en mail adresse så skal jeg prøve og sende dig manualen michael@mail.dk
Til top
michael gehrt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
skovtrold

Tilmeldt:: 28 Jul 2008
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skovtrold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2009 kl. 08:08
ups allan min mail er gehrt@mail.dk
Til top
Carsten Holm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Carsten H. Avatar

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carsten H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2009 kl. 09:09
Hej Allan ! Har et featherw. loop - det er jo samme bremse system i alle de ´´nyere ´´ loop hjul såvidt jeg ved . Det er uhyre enkelt - det er simpelt hen bare at vende envejs lejet modsat - så køre det !
Carsten.
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2009 kl. 16:16
Nemlig Carsten, sværere er det såmænd ikke, det den medfølgende umbraco er til ;-)
Til top
Allan Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pike

Tilmeldt:: 16 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2009 kl. 21:25
Takker for hjælpen

Det var jo nemt(når man ved det)

Glædelig jul til jer alle

Mvh:Allan
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2009 kl. 02:14
Heheh ja Allan, alt er jo nemt hvis man ved hvordan det skal gøres, håber du fik klaret det ? ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres