Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan dette bruges ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarke Asmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brkalle

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Østfyn
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brkalle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kan dette bruges ???
    Sendt: 26 Dec 2009 kl. 23:34
Kan denne side bruges som en samlet side for lystfiskere, hvis den også udbygges med andre oplysninger der vedrører fiskeri ???

og hvis, hvad skal oplysningerne så være ???

Det er kun en prøveside der ikke er færdig. Den er kun lavet for at se om det er noget der måske faldt i jeres smag.

Giv lige et praj. Er der noget der skal arbejdes videre på eller skal det bare droppes.

- se linket HER

Mvh. Bjarne
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2009 kl. 00:23
HVAD er det helt præcis der gør at du mener at denne side skal have mine klik fremfor at jeg selv søger disse oplysninger direkte på siderne?
Venligst Tom
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2009 kl. 00:35
Tja!, du kan vel selv se, hvor mange der besøger lystfiskeroplysningen, så du kan vel selv vurdere, om det er noget der skal arbejdes videre med.

Oplysningerne, som man kan få i disse link kunne vel godt indgå.

http://ifm.frv.dk/index.asp?USER=PLEASURE

- se linket HER/
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2009 kl. 06:57
Beklager, men jeg kommer ikke til at bruge denne side. Ikke mindst fordi vejrudsigterne er norske computerudsigter. Den slags generelle udsigter med dertil hørende usikkerhed passer dårligt sammen med at de så præsenteres for så specifikke lokaliteter, at man næsten kan spytte fra den ene til den anden i nogle tilfælde (f.eks. Hærup Sø og Tjele Langsø).
Der er ikke mange oplysninger her, som jeg ikke selv kan finde på dmi.dk eller frv.dk.
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2009 kl. 08:28
Den er ubrugelig i min verden.

Hvis du vil lave noget der kan bruges så se disse 2 links som inspiration.
Personligt synes jeg de er rigtig gode fordi at man via sin iphone mens man er på farten lige kan chekke vejret på en side der ikke bhøver flere klik og sidenerne er nemme at uploade. (ja ja Heinz Gerhard, Velkommen på informations hovedvejen :-) )

- se linket HER
- se linket HER


/Allan
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2009 kl. 09:23
Jeg får alle de oplysninger jeg skal bruge på farvandsvæsnets hjemmeside, hvor man selv kan bestemme hvilken oplysninger man vil have. Inden man sætter animationen igang og den er rimelig sikker i deres forudsigelser.
Til top
Allan Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Allan Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2008
Geografisk: Vallensbæk Strand
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2009 kl. 10:36
Kan du ikke få saltindholdet ind også under diverse
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down