Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SealSkinz

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SealSkinz
    Sendt: 29 Dec 2009 kl. 20:16
Jeg fik et par SealSkinz ultra grip handsker i julegave, der skulle byttes på grund af størrelsen. Jeg må indrømme jeg følte mig en smulle dum, da jeg opdagede de kostede 400 og kom hjem og fandt dem i UK til 17 pund. Nu ryger de retur igen - det er i orden at tingene koster lidt ekstra, men stort set alle steder i DK koster de 399. Hvorfor skal det samme produkt koste mere end det dobbelte i DK. Det er helt tosset!
Til top
Dennis Aarfelt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
DennisBakke Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2007
Geografisk: herning
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DennisBakke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 20:20
kan du sige danske afgifter..:-(
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 20:36
Giver du et link til den butik som sælger dem til 17 pund?
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 20:38
Hej Jeg tror at alle er enige om at priserne er alt for
høje,selvom at det meste grej og tilbehør bliver lavet
i østen,der har været en anden tråd oppe før
Hej Dennie prøv at få et svar hvor varen er købt

Mvh
Henrik
buresøen(y)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 21:03
Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde stedet hvor de solgte dem til 17 pund, men her er et link hvor de sælges til 22 pund hvilket er langt fra 399.

http://shop-outdoors.co.uk/sealskinz-ultra-grip-glove.html



Til top
stefan antoni jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
antonix Avatar

Tilmeldt:: 02 Aug 2005
Geografisk: midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér antonix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 21:29
hej... jeg har også købt sealskinz hansker i england,hvor den model jeg har købt kun kostede 211 dk. hvor prisen er 495kr i sportsdress... og det skal så også siges at der så kom 4,99 pund i frakt (44dk) men det er stadig meget billigere...

link: - se linket HER
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 21:35
Fin pris til 235 :-)


Er der nogen som kender Glacier Gloves - valget står mellem dem og ovennævnte!

Se link - vinduespudsere er tilsyneladende elle vilde med dem :-)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 21:38
Tak for link stefan - vil overveje den model du har linket til, da jeg tror strikken på den anden model holder på det kolde vand. Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfe den antagelse?
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 22:05
Jeg har købt et par handsker som kan det samme som seal skin Varme-åndbare-vandttætte.
Købt ved lemvig müller (håndværker butik) 150 kr så kommer momsen godt nok.
Handsken hedder Ejendals. tegera pro
Frank
Til top
vladimir maric Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vladimir

Tilmeldt:: 19 Feb 2008
Geografisk: vestsjællend
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vladimir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 23:47
Er SealSlinz hændsker helt vandtæte? Kan man holde fluelinen med dem på?
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 08:44
Hej Martin,

Jeg mener at der er en dansk agent på dette mærke og dette er jo et fordyrende led. Hvert led indberegner en kalkuleret fortjeneste. Vi har dem i butikken hvor jeg
arbejder. Tror de er fede til eksempelvis fluefiskeri.

Mvh

Søren
Til top
vladimir maric Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vladimir

Tilmeldt:: 19 Feb 2008
Geografisk: vestsjællend
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vladimir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 09:33
Søren Eriksen skrev: Hej Martin,

Jeg mener at der er en dansk agent på dette mærke og dette er jo et fordyrende led. Hvert led indberegner en kalkuleret fortjeneste. Vi har dem i butikken hvor jeg
arbejder. Tror de er fede til eksempelvis fluefiskeri.

Mvh

Søren...


Hvilken butik er det du arbejder i Søren?

Mvh Vladimir
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 10:19
Hej Vladimir,


Jeg arbejder i en butik som hedder Summitshop. Det er generelt friluftsudstyr til rejseri, hverdag, bjerbestigning, ski osv. osv. Vi har ikke decideret fiskegrej men handsken har vi.
Til top
Nikolai Kaad Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolai Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Mariagerfjord, Randers, Djursland, Gudenåen og Mandalselven
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 10:36
Ja, og med de danske afgifter følger jo også højere levestandard, højere danske lønninger, bedre købekraft og generelt et rigere samfund - jeg ville ikke bytte med England ;)

Mvh

Nikolai
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 12:38
frank jørgensen skrev: Jeg har købt et par handsker som kan det samme som seal skin Varme-åndbare-vandttætte.
Købt ved lemvig müller (håndværker butik) 150 kr så kommer momsen godt nok.
Handsken hedder Ejendals. tegera pro
Frank


Kan du huske hvilken model det var??
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 13:07
Hej alle.

Hvad er der med de hansker, er de bedre end så meget andet eller hvorfor koster de en mindre formue ?
Er der fingerløs model der ville være god til flue... og er der nogen der har prøvet dem.

Godt nytår.

Hilsen Jørgen
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 16:07
Ja kig på navnet. modelen er tegera pro(y)
Det er deres vinter handsker så de er en lille smule tykke i det Jeg vil ikke flue fiske med dem men spinne fiske kan sagtens lade sig gøre
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 18:27
frank jørgensen skrev: Ja kig på navnet. modelen er tegera pro(y)
Det er deres vinter handsker så de er en lille smule tykke i det Jeg vil ikke flue fiske med dem men spinne fiske kan sagtens lade sig gøre


Nu er det sådan at der findes 17 forskellige udgaver af de handsker der hedder Tegera pro (y)
Men jeg kigger efter dem i den lokale trælast næste gang jeg kommer forbi ;-)
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2009 kl. 18:54
Hvordan med str på de hansker ?? Er de store eller små i str..

Sidder selv og overvejer et par her til den kolde tid også nemlig.. :-)
Til top
per hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Putte

Tilmeldt:: 29 Jan 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Putte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2010 kl. 01:59
Så nogle handsker i XL byg som hed Youngstown, der var flere modeller bla. en som var vandtæt til 209 for et par, de mindede meget om de SealSkinz jeg har,men havde en bedre pasform til min hånd

mvh Per
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2010 kl. 15:12
Tommel: 7 cm

Pege: 11 cm

Lange: 12.5 cm

Ring finger: 11.5 cm

Lillefinger: 8 cm

Alle mål er ca mål taget fra kno og ud ..
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2010 kl. 16:03
Super godt, har nemlig også bestilt et par i XL ..

Kan helt sikkert bruge informationerne og hjælpen.. (y)
. Er ikke kuldeskær syntes jeg ikke selv, er også bare med at holde sig igang så går det nok alt sammen.. hehe..

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres