Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glacier Gloves.. Hvor..?

 Besvar Besvar
Forfatter
Chris Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fisker bums

Tilmeldt:: 25 Okt 2008
Geografisk: Midt og Vest
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fisker bums Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Glacier Gloves.. Hvor..?
    Sendt: 07 Jan 2010 kl. 08:33
Hej.. Fandt ud af hvilke handsker jeg skal have.!
Men men, hvor kan jeg bestille dem..?? Har ringet lidt rundt ingen har dem.
De hedder: Glacier Gloves i modellen PREMIUM NEOPRENE FISHING GLOVE:

Så hjælp hjælp. Gerne en net-shop eller noget i den stil..!

På forhånd tak. Hilsen Chris Pedersen.
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2010 kl. 08:38
Har du prøvet Almas.dk ?
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2010 kl. 10:33
http://almas.dk/shop/shop/product/show_product.asp?Product_ID=982&GroupID=5&SubGroupID=14&Sub1GroupID=84&menu=3&submenu=19&lang=da&search=&pageindex=1
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2010 kl. 10:48
Til top
Chris Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fisker bums

Tilmeldt:: 25 Okt 2008
Geografisk: Midt og Vest
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fisker bums Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2010 kl. 18:13
Hej Jan Ly.. Sys de var dyre der..! Har fundet en som skrev på siden de kostede 249kr.
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2010 kl. 19:12
Det var sgu halvdyrt for et par neoprener....er de pengene værd for en frossenpind som mig?
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2010 kl. 19:31
jeg kender en viduspudser de betaler 250.- for et par.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2010 kl. 19:57
De kan købes i USA for 16USD;-)

At købe ét par bliver dyrt pga. fragt osv men man kan jo gå sammen;-)

Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2010 kl. 22:56
Hej Chris...

Jeg købte mine for 15 år siden i USA.....Lærte hurtigt en god ting...

Køb dig et par såkaldte : Inner liners....Et par tynde one-cize handsker i kunststof...på denne måde holder du kondensen væk fra huden - og forhindre hermed at du fryser til is....meget meget vigtigt....

Du fik dem med handskerne den gang jeg købte mine ...det gør man vidst ikke længere.

Men du kan vidst købe sådanne handsker i Friluftland...

Venligst

Jesper Fohrmann
Til top
Trollesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Troels84

Tilmeldt:: 12 Jul 2006
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Troels84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2010 kl. 10:21
Jeg vil lige komme med et lille input her.

Vi har altid haft glacier gloves i Almas, og de har været på vores shop lige siden den gik i luften.
Vi sælger dem primært til lystfiskere, dykkere og folk der arbejder på f.eks. boreplatforme, da de har en rigtig god kvalitet samt er meget varme.

Igen er det, som så mange andre ting herhjemme, en vare som man uden tvivl kan købe væsentlig billigere i USA, og det er desværre sådan det er. Det er ikke noget de danske grejbutikker kan gøre noget ved, selvom vi gerne ville.

Da vi desværre nok ikke har mulighed for at få fat på dem mere, da de bliver alt for dyre, er der vist en enkelt størrelse der er udsolgt, hvis der var nogle der skulle have interesse i dette.

K&B

Troels - Almas Aalborg
Til top
Chris Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fisker bums

Tilmeldt:: 25 Okt 2008
Geografisk: Midt og Vest
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fisker bums Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2010 kl. 08:18
Hej.. Hvor købte han dem..???
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2010 kl. 10:19
Nu er der blevet skrevet meget om hansker for at holde fingrene varme.. hvad med fødderne.. Det syntes jeg sku er det værste, fryser man først om fødderne er man færdig.

Bruger selv 5mm neopren med sok, en tynd uldstrømpe og en tyk Simms sok udover og derefter Chota vadestøvler, MEN jeg kan stadig ikke holde varmen, nogle der har en løsning på problemet ?
Til top
ole hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ole kolding Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole kolding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2010 kl. 10:26
Canada Boots
Legend Boots
effekt lageret 299kr
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2010 kl. 10:44
Henrik Erichsen skrev:
Bruger selv 5mm neopren med sok, en tynd uldstrømpe og en tyk Simms sok udover og derefter Chota vadestøvler, MEN jeg kan stadig ikke holde varmen, nogle der har en løsning på problemet ?


Et par mulige løsninger kunne være; Et par vadestøvler i en større størrelse end dine nuværende, så kan du have et par ekstra 2 mm. neoprensokker udenpå sokkerne i wadersne... eller måske et par ekstra merinould-sokker + en indlægs filtsål i støvlen.
Til top
Dan Wulff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DanWulff Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanWulff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2010 kl. 11:47
Hvis Almas ikke har Glacier Gloves i den relevante størrelse, kan du prøve denne UK-shop:
- se linket HER
Ved dog ikke om det er den model, som du er på udkig efter. Pris er her ca. 175 d.kr. + fragt til DK. De oplyser om priser på fragt til modtager udenfor UK ved henvendelse.
Til top
Dan Wulff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DanWulff Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanWulff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2010 kl. 17:33
Det fremgår af UK-shoppens side, at de tager 40 GBP for shipping til DK. Det kræver dermed et fælles indkøb på 3-4 par handsker, før der er den store fordel ved at købe i omtalte shop.
Til top
Dan Wulff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DanWulff Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanWulff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 22:51
Slettet af bruger og flyttet til ny separat tråd.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres