Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kl #10 på kysten.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
steenlarsen.net Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Larsen Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kl #10 på kysten.
    Sendt: 12 Jan 2010 kl. 11:14
Hej Mikkel
vi er 100% enige!
Steen
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2010 kl. 11:24
Hej Steen,

Det kan der faktisk godt være noget om, der er nok en del der gerne vil gå før de kan kravle.

Der er ingen tvivl om at en rutineret fluefisker kan håndtere noget helt andet grej end en nybegynder. Men vælger begynderen at starte med et 'top-sæt' risikere de aldrig at få føling med det og ender op med et elendigt resultat.

Mvh

Bo
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2010 kl. 11:40
Lasse Karlsson skrev: Hej Jim

jaja, du mener at din 7'er TCR er voldsomt underklassificeret og burde have en langt tungere line på den end Jerry seim mener, det er helt fint, men det var ikke hvad du startede med at postulere.... ;-)

Kan du hygge dig.

Mvh
Lasse


Hej Lase.

Nu er jeg ikke helt med ?
Jeg har jo hele tiden fastholdt at den er underklassificeret ift hvordan jeg oplever andre stænger, endda incl TCR-serien som ikke just er kendt for at være slatne.
´´voldsomt´´ er måske en kende overdrevet i den sammenhæng da jeg vil vælge en lineklasse højere som helline, alternativt et SH på 10,5-11 m 17 gr...dette har jeg jo sagt hele tiden.
I øvrigt pointerede jeg også i en tidligere tråd specifikt omhandlende denne stang, at dette på ingen måde gjorde den ringere.

Mvh
Jim.
Til top
Rene Rosendal Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
R. Rosendal

Tilmeldt:: 02 Maj 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér R. Rosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 17:48
jeg har tidligere brugt kl 10 på kysten med succes - bruger altid en klasse 8 nu da jeg godt kan godt lide der er lidt vægt bag mine kast ;-)
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 17:55
jeg tror at i lusker rundt i div, fjorde og bugter, derovre i der jyske!!! og altid med vinden i nakken! venligst steen.
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres