Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp igen

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Olinsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Olinsson

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Geografisk: Midt Jylland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Olinsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp igen
    Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:05
I går fik jeg et superlink vedr TLD 15. Det er gennemlæst og forstået. Men men men... jeg har stadig et seriøst problem. Når hjulet er samlet, reagere rullen ikke på håndtagets bevægelser. Det er givetvis en fejl 40.. Nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg nosser i det??
På forhånd tak
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:17
Fungere bremsen???

Det lyder som om, at du enten har vendt et tandhjul forkert eller kommet skiverne i i den forkerte række følge.
Til top
Brian Olinsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Olinsson

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Geografisk: Midt Jylland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Olinsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:21
Jeg har kun haft rullen ude. Dvs haft sidedækslet taget af og pillet hele rullen ud. Derefter smurt op og sat sidedæksel på igen.. Netop derfor fatter jeg ikke en bjælde af hvad der kan være sket.:-(
Til top
Brian Olinsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Olinsson

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Geografisk: Midt Jylland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Olinsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:22
Og nej leveldragbremsen vil ikke kører ordentligt. Den skubber rullen så denne burde bremse. Det er ikke tilfældet
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:28
Måske dette er løsningen --- så må du tage rullen ud igen og prøve at dreje den rundt indtil den køre glat og let ind ... det lyder som om, at rullen ikke falder ordentligt i ´´hak´´, når du har puttet den tilbage i hjullet.
Til top
Brian Olinsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Olinsson

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Geografisk: Midt Jylland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Olinsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:32
Det får en chance til Steen... Når gavlen er på plads er der ingen problemer i at få skruerne i. Gavlen bliver ikke ´´tvunget´´ ind... Virker det ikk må jeg øve mig i multirullekast... Takker for hjælpen indtil videre :-)
Til top
janogbo Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ost

Tilmeldt:: 18 Nov 2009
Geografisk: danmark
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ost Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:38
Hej Brian

Jeg tror at problemet er at du har tabt den lille tværstift som går igennem spoleakslen, så vil spolen ikke tage fat hvis denne mangler.

Hilsen
Jørgen, Jan & Bo's Lystfiskershop
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris1

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:41
Hej, du kan prøve at spørge Lars (Ragno) han ved alt om multiruller. Thor. - se linket HER
Til top
Brian Olinsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Olinsson

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Geografisk: Midt Jylland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Olinsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2010 kl. 13:59
Tak for alle jeres svar. Højere magter må ha grebet ind og fået ´´noget´´ på plads. Jeg er ikke selv klar over hvad der er sket, men det virker efter hensigten nu.
Det positive er at jeg er blevet endnu en erfaring rigere :-)

Endnu engang mange tak for jeres gode indslag
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres