Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svenskekysten

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarne Nicolaisen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skytte

Tilmeldt:: 05 Jan 2005
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Svenskekysten
    Sendt: 21 Jan 2010 kl. 11:20


Hej derude...

ER der nogle der ved eller har hørt om der sker noget på svenskekysten/østeleen...har planlagt en weekendtur derover i midten af februar..

k&b

Bjarne
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2010 kl. 11:23
Seneste melding - se linket HER

/Michael
Til top
Rene Rosendal Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
R. Rosendal

Tilmeldt:: 02 Maj 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér R. Rosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2010 kl. 12:49
var derovre i lørdags men blev blæst tilbage til KBH - kunne ikke komme ud pga bølger og blæst

Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2010 kl. 17:50
Rene Rosendal skrev: var derovre i lørdags men blev blæst tilbage til KBH - kunne ikke komme ud pga bølger og blæst


Ja Rene så kan du lære det;-)tag aldrig på den Svenske Øst kyst i en hård Syd/Østen vind;-);-) det giver bare store døninger, samt skidt i vandet, jeg var derover den 2 Januar og fik en blank på 1,7 kilo(y) sidste år i 2009 fik jeg en på 3,4 kilo, så det er en halv sløj start;-);-) på 2010(y)
MVH Teddy
Til top
Teddy petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Strandgård

Tilmeldt:: 29 Jun 2008
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Strandgård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2010 kl. 13:56
Hej Fætter.
Måske du skal have skøjter ned til Sverige??
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2010 kl. 14:13
Meeeen Teddy, var den nu blank?:-):-):-):-):-)
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2010 kl. 22:14
Frederik Lorentzen skrev: Meeeen Teddy, var den nu blank?:-):-):-):-):-)


ja Frederik (din lille gubi fisker) det var den, også da den lå hjemme i vasken;-) du så den jo selv, jeg kan ikke gøre for at du, ikke kan se forskel, fisken var med flot lige hale, samt finner, iforhold til Leo's fisk, som han ikke ville vise frem, og Lars fisk blev vist også lidt sort efter fangsten, Frederik jeg kan jo ikke, gøre for at du selv fik en nedgænger, men du satte da idet mindste den ud igen(y) jeg har flere billeder af den, så mig kan du sku ikke tage gas på;-);-) ellers bare vent til næste gang vi ses, så kan du få en dukkert, hvis du er mere fræk:-) din bandit;-);-)
MVH Teddy
Til top
Bjarne Nicolaisen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skytte

Tilmeldt:: 05 Jan 2005
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2010 kl. 22:38
ja..det er jeg også ved at være bange for...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres