Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af ekkolod

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper J Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JesperJH

Tilmeldt:: 27 Jan 2010
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JesperJH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Valg af ekkolod
    Sendt: 27 Jan 2010 kl. 10:55
Hejsa

Jeg skal ud og investere i et ekkolod til sø-fiskeri.

Hvilket et skal jeg vælge? Jeg overvejer et af disse men er meget i tvivl om det er pengene vær at købe det dyreste.

Garmin Fishfinder 300c eller Garmin Fishfinder 400c

VH

JesperJ
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2010 kl. 12:21
Til søfiskeri der har man absolut ikke brug for 50 khz, så de ekstra penge som 400c ekkoloddet koster er spild af penge.:

- se linket HER
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2010 kl. 13:02
skærm st. og opløsning er viktige ting og dyre.
Til top
Kim Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FusionBug

Tilmeldt:: 16 Feb 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FusionBug Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2010 kl. 21:07
Hejsa

Jeg har et Hummingbird Fishfinder 525 købt i august hos marinetorvet som du kan få meget billigt. Det er endnu i org. embalage og ubrugt (fejlkøb)

500.- så er det dit

Mvh
Kim

kim@jorgensen.com
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum