Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Frost i stangøjerne, er det egentlig sundt for linen?

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Frost i stangøjerne, er det egentlig sundt for linen?
    Sendt: 31 Jan 2010 kl. 02:06
Hej.

I denne kolde tid hvor isklumper hurtigt sætter sig i stang øjerne på fluestangen, så kommer jeg til at tænke på om det ikke er ret voldsomt for linen at blive trukket igennem isklumperne? (man fjerner dem selvfølgelig undervejs, men alligevel) Spørgsmålet er om det egentlig ville være smartest for linens (stangens?) skyld at vente til der kommer plus grader før man fisker?
Til top
Casper Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
casperbirkegårdpedersen Avatar

Tilmeldt:: 02 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casperbirkegårdpedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 08:36
Hej Kim

Jeg tror ikke det skader linen.

Jeg giver både line og stang øjer vaseline før jeg tager afsted, det reducerer isen i øjerne væsentligt. Samtidig synes jeg også at det gør linen nemmere at arbejde med.

Knæk og bræk

Casper
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres