Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra MPA eller Hardy Demon

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra MPA eller Hardy Demon
    Sendt: 31 Jan 2010 kl. 14:50
Hej

Jeg har fået følgende tilbud på fabriksnye stænger med fuld garanti:

A:

9´ #6 hardy demon pris. 1300 inkl leveringe
9,2 #6-7 scierra mpa pris. 1600 inkl levering

B
13 #8 hardy demon spey 2100 inkl levering
12 #7-8 scierra mpa spey 2500 inkl levering

Hvilket tilbud i de to kategorier synes i er bedst og hvor vil i bruge dem? På kysten eller i åen?

Er der nogen som kender forskellen på de to stænger i kategor A?

Når jeg har fået nogle tilbagemeldinger, skal jeg afsløre hvor i får smidt hardy stænger i nakken, for næsten ingen penge :-)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 14:55
Min fejl - jeg retter det :-)
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:03
demon og mpa ligger meget langt fra hinanden... Demon ligger klart i den hurtige ende og vil egne sig perfekt til kysten og lign. MPA er noget dybog rolig i aktionen og er perfekt til åen... har selv haft en MPA 13,3´#8... er meget dyb og langsom stang...

Hvad der er det bedste køb afhænger meget af ens persolige ønsker... Hurtig akion=demon og dybere og langsomere=mpa... held og lykke med valget;-)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:04
:-)

de er 3 delte - er i tvivl om mpa spey'en er 4 delt :-)

Nogle der ved om hady'en er hurtigere end mpa'en eller om de er meget ens?
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:08
okay Marc Skovby var hurtigere end mig - takker :-)

Hvis man nu skulle have en stang til både kysten og åen, hvor langt vil man så komme med en hardy spey klasse 7 ? Nogen meninger?
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:13
Hej martin..

Generalt har jeg svært ved at se fordelen ved en 2-hånds pind på kysten men skulle jeg endelig vælge en af de to overstående til begge dele ville jeg nok vælge demon... Men nu er jeg også glad for hurtigere stænger uanset om det er til kysten eller 2-hånds i åen;-) Tror at mpa vil mangle lidt power til at presse linen ud i de salte bølger.....
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:19
Hej igen :-)

Hvordan tror du demon i kategori A vil være i åen? Vil man være istand til at arbejde med fornuftige kast under 10m?
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:26
Okay .. spørger på en anden og mere præcis måde: Hvorfor er en tohånds skidt på kysten?
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:47
Hej

Et andet alternativ jeg har overvejet. Jeg har længe gået med en scierra sst, som er super hurtig. Den fejler intet, men vil en rio outbound gøre stor forskel? har altid gået med en traditionel cortland WF, og synes altid det har været sværet at loade den uden at overbelaste hånden. Vil en hardy demon være et kvante spring?
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:55
Jeg synes det er voldsomt at kalde Demon for hurtig. Hurtigere end MPA ja, men ikke decideret kyst-stang hurtig som det ses på mange af de nye ´´kystkanoner´´

Hvis du er typen der ku finde på at sælge dine stænger på et tidspunkt, så gå udenom Scierra. Her er Hardy langt nemmere at komme af med.
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 15:58
Hardy Demon lader hurtigt med en Rio Outbound,vær ikke i tvivl om det.
Ser frem til med spænding,hvornår vi skal se det link du refererer til.
Til top
Kurt Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kurt Petersen

Tilmeldt:: 02 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 16:14
Det er et fint tilbud på den Hardy Demon, er det her på 123
du har købt den
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 16:37
Hej igen martin

Som sagt er 2-hånds stangen også i mine øjne ´´over kill´´ til kysten, taget fiskenes størrelse i betragtning... Selv om vinden virkelig raser vil jeg til en hver tid vælge en enhånds pind frem for 2-hånds bla. fordi jeg personligt mener du er mere flexibel fx. mht. linehastighed og vægt uden for topøjet og så har du dobbelt trækket som er med til at gøre det muligt at sende en smal linebue op i mod vinden med power nok til at vende forfanget... bare min mening.....

Hvis du har mulighed for det så tag ud til en af butikkerne og prøv begge stænger og vælge så den der passer bedst til dit temperament og kastestil..... Selv om en hurtig stang på kysten er lykken for mange er det ikke nødvendigvis det eneste der virker;-)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 17:48
Tak for de mange gode råd! Jeg offentlig gør slagsstedet når jeg har bestilt :-) Mangler lige at afklare om bedste bud nu er en klasse 6 og ikke en klasse 7? hvad siger i?
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 17:54
hvilke å fisker du i? og hvad fisker du mest af kyst og å?
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 18:16
Lindenborg på støvring stykket og mariager fjord :-)
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 18:29
Så ville jeg klart vælge en #6:-)
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 19:15
Til de priser,ville jeg købe en af hver:-)Men skulle jeg vælge blev det en #6.
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 20:12
Takker - jeg hælder også til 6'eren, men tænker at 7'eren også vil være god til lidt sent sommerfiskeri i åen. Ved det ikke? Er 6'eren stiv nok til at lede en 3 kg fri af forhindringer i åen?
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 20:21
Tog en laks på 4,5kg på #6 i sommers uden de store problemer... Godt nok i skjern å hvor der er god med plads men hvis bare forfanget er sammensat fornuftigt kan man ligge en hel del pres på en en relativ stor fisk med en #6......
Til top
Brian FM Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mandal

Tilmeldt:: 19 Dec 2005
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mandal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 08:45
Hvad så Martin.
Kommer det omtalte link snart.Synes det kyder fuldstændig vanvittigt.Ca halv pris af prisen i UK.
Men glæder mig da til at se det.
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 08:50
Må indrømme,at jeg ser også frem til det:-).
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 09:10
Der er hardy grej på tilbud her - se linket HER
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 10:06
OKay - jeg smider linket, så snart jeg har fået mail om at min stang er i posten. Har haft ringet til dem og venter bare på deres mail :-)
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 11:45
Ja Martin pas nu på vi ikke nupper stangen forand øjenen på dig :-)
hvis det er den siste du køber kan stængerne stadig fåes til en fornuftig pris her

- se linket HER
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 11:59
Hej Mads
Det var også en fin pris :-) Min ryger i posten i morgen :-)

- se linket HER
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:00
Men mit bud er alligevel en smule bedre :-)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:01
Der er ca. 5 stk 9' klasse 6 igen (y)
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:08
Martin Lund Hansen skrev: Hej Mads
Det var også en fin pris :-) Min ryger i posten i morgen :-)

- se linket HER


hvad måtte du smide med levering osv.?
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:29
1.324 med dagens kurs(y)

Håber der er en tilbage til min bestilling :-)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:29
ca. kr. 1300 alt inklusiv :-)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:31
Dem der ikke når det skulle checke Mads Knudsens link ovenfor :-)
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 13:30
Skulle man få problemer med stængerne i garanti perioden, hvis ikke allerede ved modtagelsen, så ryger der ca. 450,- til fragt, så har man sparet ca. 600,- Personligt kan det ikke friste, hatten af for de små grejhandlere i Danmark !! :-)

Eksempel : Hardy Demon #6
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 13:56
Det koster ikke 450 at sende stangen retur :-) Har du hørt om dhl og tilsvarende - det er rigtigt at post danmark er grådig (y)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 13:57
Og med hardy's kvalitets kontrol - hvor stor er sandsynligheden for du får en råden stang ?
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 13:59
Kontrollen er nok ikke bedre end hos andre fabrikanter...
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 14:08
Martin Lund Hansen skrev: Det koster ikke 450 at sende stangen retur :-) Har du hørt om dhl og tilsvarende - det er rigtigt at post danmark er grådig (y)...


Har i hvert fald hørt om GLS, de skal have 428,-, men ved ikke med DHL, sikkert ikke meget billigere, men det ved du åbenbart ? ;-)
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 14:19
Har lige checket på post danmarks hjemmeside:

De skal have kr. 229 til irland. Da pakken ikke har en værdi på over kr. 4000 dækkes den uden tillægsforsikring som alm. pakke (y)

Det er vel ikke sur grejhandler vi har i røret?
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2010 kl. 11:10
Martin Lund Hansen skrev: ca. kr. 1300 alt inklusiv :-)


Martin hvordan er du kommet frem til den pris?
ifølge dit link bliver det med forsendelse på en 9,6 #6 3 del
184£ og det er = 1565,93 Kr

- se linket HER=

MVH Teddy

Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2010 kl. 12:06
Svaret er enkelt - 9ƌ eren er dyre end 9Ɔ ;-) Check linket igen!
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2010 kl. 12:15
Martin Lund Hansen skrev: Svaret er enkelt - 9ƌ eren er dyre end 9Ɔ ;-) Check linket igen!

hvad mener du med det? kan du ikke sætte et link ind som jeg har gjort? det er vel ikke så svært vel;-)(y)
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2010 kl. 12:19
ok du mener en 9 fod #6

- se linket HER

= 1310 Kr. bare synd at stangen er 3 delt, jeg foretrækker en der er 4 delt(y)
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2010 kl. 14:15
Teddy Jensen skrev: = 1310 Kr. bare synd at stangen er 3 delt, jeg foretrækker en der er 4 delt(y)...


Det er også bare den gamle og nu udgåede model, der er tre delt. ;-)

Mvh
Henning
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 09:16
Lars B. skrev: Skulle man få problemer med stængerne i garanti perioden, hvis ikke allerede ved modtagelsen, så ryger der ca. 450,- til fragt, så har man sparet ca. 600,- Personligt kan det ikke friste, hatten af for de små grejhandlere i Danmark !! :-)

Eksempel : Hardy Demon #6


Nej, Hardy har worldwide garanti, så den skal bare til Fairpoint Outdoors i DK, hvis man er uheldig.

Min kom i går - 2 dage efter bestilling - det er altså godt gået, når der samtidigt har været snestorm (y)

Og den var i de ønskede tre dele og i øvrigt pakket rigtig godt ind i bobleplast.

Morten
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 09:25
Tillykke med stangen Morten, personligt ville jeg være mest bekymret omkring fragten, men det lyder til, at den var forsvarligt pakket !! Med de danske udsalgspriser, så har man sparet under 500,-, så personligt kunne jeg ikke selv finde på, at sende efter en, men god fornøjelse med den !! :-)

Ps. Transportskader m.m. i forbindelse med levering, det bliver altså ikke dækket af garantien, hvorfor det er et spørgsmål mellem dig og købssted !!
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 12:37
PLING BING skrev: Transportskader dækker post danmark eller fragt firmaet. Alle almindelige pakker host post danmark er forsikret forindtil kr. 4000 - så heller ingen problemer der.


Kan godt høre du ikke har haft brug for denne ´´forsikring´´, tro mig, virkeligheden er helt forskellig fra det skrevne, håber ikke du får brug for det !! ;-)
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 13:49
[QUOTE] danske udsalgspriser, så har man sparet under 500

Lars hvor bygger du din påstand fra? du mener at vide at du kan købe, stangen i Danmark til under 1800 Kr.??
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 13:52
Lars B. skrev: <

Kan godt høre du ikke har haft brug for denne ´´forsikring´´, tro mig, virkeligheden er helt forskellig fra det skrevne, håber ikke du får brug for det !! ;-)


Lars forsæt du bare, med at købe dit grej i DK;-)
jeg har selv købt en Orvis Helios i UK, og den var pakket rigtig godt ind,(y) jeg tror nu også at de er vant til at varetage deres forsendelser, selv fra ulandet;-);-)(y)
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres