Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste LipGrip

 Besvar Besvar
Forfatter
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bedste LipGrip
    Sendt: 04 Feb 2010 kl. 02:59
Der er mange forskellige og priserne ligeså. Er der nogen der kan anbefales? Det skal selvfølgelig være et seriøst redskab og ikke legetøj.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 06:48
jeg har haft fingre i modeller fra berkely, rapala og den originale fra boga-grip, sidst nævnte er uden tvivl den mest gedigne og lækre, de to andre fungerer fint, dog er det ikke alle modeller der har den, i mine øjne u-undværlige, funktion at kæberne kan rotere.

jeg har prøvet de nævnte modeller til gedde fiskeri, og har mistet flere fisk (også en rigtig stor en) fordi kæberne ikke rotere

mik
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 10:08
Okay men dvs de der Berkley er gode nok bare det er en af dem der ka rotere med hovedet? De er på tilbud mange steder i forskellige udgaver.
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 13:00
Hej Se wwww.lionfish.dk ubder fangstnet der kan du se hvile der kan rotere i kæberne.

Mvh Jørn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres