Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Neopren Waders med store støvler

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Neopren Waders med store støvler
    Sendt: 06 Feb 2010 kl. 21:43
:-(Er løbet ind i et problem nu da jeg i min jagt på udstyr mener at jeg skal have mig et par waders. Men samtidig er jeg heller ikke lavet af penge så jeg er lidt i vildrede for det vil koste ret mange penge at få syet par i min størrelse. Men er der er nogen er jer rødder herinde der ved om de få man kan i 48/49 er store eller små i størrelserne.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 22:38
problemet er generelt ikke store støvler men at resten af waders følger med op i størrelse.

Du ender i en XXXXXXXL og det er jo ikke sikkert at den størrelse passer eller...........

Jeg tror du må forbi Salmonfly og få en pris på et par special syede fra Bare.
Til top
Jesper Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper Christensen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2002
Geografisk: Nordjylland.
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 22:43
kinetec har str. 48/49 og er i stor størrelse, hvis du tænker på støvlerne. !!??
Jesper
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 23:21
Fish`n Sport butikkerne har haft en model med deres eget logo på, de er rimeligt store i støvlerne, er selv oppe i en 48-49 og jeg har et par som passer mig fint.
Ved ikke om de har dem mere, men kvaliteten er i den bedre ende med en god solid støvle med stålsvang og kompisål.
Mener de koster en tusse

Jesper Rasmussen
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 23:25
Til top
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 08:00
Det er såmænd bare fordi jeg har en underlig fod den er lang men ikke særlig høj over svangen. Men tror at de kinetic skal have et skud før jeg får lavet et par Bare waders.
Til top
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 21:40
Bare til information så opgav jeg at skaffe et par neoprenewaders, men købte et par Rapala åndbare med faste støvler. Troede at det var løgn dan min str 50 jokkede ned i en støvle i str 46/47. Det var noget af en overraskelse at jeg kunne passe dem. Men har selvfølgelig opdaget at de udgår af produktion fra nu af. Men nu skal der komme noget tøvejr så de kan prøves af.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres