Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vadestøvler..?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan M. Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout

Tilmeldt:: 19 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vadestøvler..?
    Sendt: 07 Feb 2010 kl. 10:21
Hejsa feinsmækkere..
Jeg skal ha nye vadestøvler (Sko) Dem jeg har nu er et par simms Støvler som fulgte med ved købet... MEEN.. De er enormt tunge og UTROLIGT STIVE, hvilket ikke er særlig hensigtsmæssigt Og så er de tilmed rigtig BØVLEDE at komme i og AF..
Derfor ville jeg gerne ha et tips til nye Vadestøvler inden årets Norgestur, og helst hvor det IKKE er FILT (pga. smittefare)
Jeg læste engang om et par ORVIS som skulle være gode og lette at komme i og ud af.. Hører gerne jeres tips og råd angående dette.
på forhånd Tak
K&B
Jan Møller
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 10:42
hej jan. prøv og kig på patagonia støvlerne hos hos tackleshop de er bare perfekte.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 11:12
Hej Jan
Jeg tror du mener dem her.
- se linket HER
Michael
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 11:28
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres