Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiske Bukser.. Hvilke..?

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiske Bukser.. Hvilke..?
    Sendt: 08 Feb 2010 kl. 21:35
Jeg er i den situation jeg vil ud og invistere i nogen nye bukser i den kommende fremtid.. Så vil lige høre herinde om der er nogen der kan anbefales mere end andre.? Gode erfaringer osv ..
Gerne link og andet også, så jeg har noget at sammenligne med. Prisen er ikke hindringen, desto flere desto bedre så der er noget at studere og vælge imellem

Er på jagt efter nogen med nogen gode lommer, slidstærke, åndbare, osv.. Som rigtig fritidsbukser / fiskebukser skal være
Har kigget på Pinewood, Fjallraven og lidt andre..

Men vil gerne høre om der er nogen herinde der har lidt erfaringer med nogen og hvilke..?
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2010 kl. 21:51
hej klaus jeg har lige købt dem her og de er nogle rigtig gode bukser.

- se linket HER

mvh henrik
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2010 kl. 23:08
Hej Klaus.

Jeg er meget tilfreds med mine Pinewood Lappland Extreme.

Slidstærk,åndbar og vandtæt,så kan man ikke forlange mere ;)

- se linket HER

Mvh
Esben
Til top
Rasmus Hestehauge Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hauge Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2007
Geografisk: Skive - Ålestrup Naturefterskole
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hauge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 10:41
et par fjällräven g1000 går man aldrig galt i byen med! (Y) (Står til omtrint 1000 bobs)
I Jagt og fiskeri i skive er der nogle rigtige dejlige løse, lette bukser til omtrint 300 bobs..

Held og lykke med at finde det :) (Y)
Til top
Carsten B. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CarstenBeck

Tilmeldt:: 14 Aug 2002
Geografisk: Østjylland/Djurslands kyster
Status: Offline
Beskeder: 276
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenBeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 19:33
Hej.
Jeg kan kun sige godt om Fjällräven.
De er nærmest uopslidelige!
Jeg har er par Fjällräven bukser (Forrest) med isolering.
Jeg nærmest bor i dem i denne kolde tid!
Bestemt pengene værd!
Til top
Jakob Madsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
adse Avatar

Tilmeldt:: 12 Nov 2002
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér adse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 20:07
har en ældre udgave (2) af urus fra Geoff anderson som jeg er super glade for.

Så hvis du kan finde nogel af de ældre udgaver på bud kan jeg kun anbefale Geoff anderson urus (y)
Til top
Bjarne Poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bjarne_Poulsen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjarne_Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 20:58
Hej Klaus!

Når nu du kommer ud på Både i Bella, så tag et kig på stand B6-014A. Der vil være flere Geoff Anderson modeller at se på og røre ved.

Jeg render selv med både ældre og nyere Urus, Zoon og Zipzone. Jeg har ledt og søgt efter svagheder, men ikke fundet nogen endnu :-).

Mvh
Bjarne
- se linket HER/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres