Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snoede flueforfang

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Møldrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
moldruper

Tilmeldt:: 03 Jul 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moldruper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Snoede flueforfang
    Sendt: 17 Feb 2010 kl. 21:48
Der var på et tidspunkt en bruger herinde, som solgte snoede flueforfang på auktionen.
Vedkommede var fra Odense eller midtfyn.
Vil du lige maile til mig eller hvis der er en der kender brugeren, så giv ham lige besked på at jeg gerne lige vil tale med ham om disse forfang.
Mvh.
Per Møldrup
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2010 kl. 11:26
Hej Per

Mon ikke det er flettede forfang du mener? Jeg kan godt huske en der selv flettede forfang af meget tyndt fletline. Jeg prøvede selv at lave et par stykker, men fik dem aldrig i brug.
Prøv at google på flettede forfang. Der er masser af muligheder.

Mvh

Karsten
Til top
Claus Bech-Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Claus Bech-Petersen

Tilmeldt:: 08 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 247
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus Bech-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2010 kl. 12:14
Hej Per,

Det er helt sikkert fede forfang til tørfluefiskeri. Der er i perioder et godt udvalg på ebay. Søg på furled leaders.

Claus
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2010 kl. 12:27
Hej Per
Giv mig en mail, jeg har masser af dem.....
Per Hansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres