Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

guden åen

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: guden åen
    Sendt: 19 Feb 2010 kl. 20:41
hej alle sammen


hvornår åbner åen for dagkort


mvh henrik
Til top
rasmus bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmusbech

Tilmeldt:: 30 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 112
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmusbech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 20:59
BSF åbner op for dagkort den 1 marts.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 21:00
på Bjerringbro-stykket er det fra 1/3.

De blanke er dog først på ´´pladserne´´ lidt senere.

Selvfølgelig vil der være ´´en nål i høstakken´´ men så ville jeg hellere bruge pengene på en omgang Lotto. (vinder du så den store kan du jo frikøbe fiskeretten til alle os andre):-):-)
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 21:01
Halløjsa Henrik,

Er det det nedre løb, så er der åben for dagkort i Bjerringbro og så vidt jeg husker starter dagkortsalget på åbningsdagen i Langå den 1. marts.

Ved begge foreninger kan dagkortet købes på Dagkort.dk og i Langå på Langå Camping.

Det bliver med garanti en spændende sæson ved ´´floden´´ i år, men måske de første blanke lader vente på sig indtil Kong vinter slipper sit kølige greb, men det kan kun tiden vise.

Randers foreningen er jeg ikke klar over?

God weekend.
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 21:10
Jesper har ret Bjerringbro starter også først dagkortsalg 1. marts.
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 21:13
1000 tak


jeg blev jo snydt for fisk de par gange jeg var der nede sidste år vi så slet ikke skyggen af en fisk, vi fiskede på langå stykket men uned held.


så jeg håber på bedre held i år


mvh henrik
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 21:37
Halløjsa Henrik,

Nu er jeg selv medlem af Langå foreningen og har været det siden 1989. bor få minutters kørsel fra åen, så betragter den lidt som min ´´hjemmebane´´, så skulle du have lyst vil jeg meget gerne ´´hjælpe´´ dig lidt ved åen, når/hvis du kommer til langå.

Bare giv mig en melding, så finder vi måske ud af noget?

Ingen fangstgaranti desværre;-)

Mvh.

Hans H.
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 21:50
hej hans

det vil jeg meget gerne men må jeg ikke få din mail

min er wilson_177@hotmail.com

mvh henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres