Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

erfaringer med artisan WF

 Besvar Besvar
Forfatter
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: erfaringer med artisan WF
    Sendt: 19 Feb 2010 kl. 23:49
- se linket HER

nogen der har erfaringer med denne line er den de 69 kr værd eller er den brugbar til fiskeri.... har i øjeblikket RT axellerator, og den er ikke så fed... kan ihvertfald ikke rigitg- men måske mine egenskaber der skærer igennem... men er den brugbar eller er den lort?
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 00:00
Hej Johan.

Artisan linerne er ganske fremragende og til prisen tror jeg ikke at nogen andre liner kommer i nærheden af dem.

Jeg har faktisk lavet rigtigt mange super gode skydehoveder af deres DT-liner, blot må du regne med at vægten kan variere en del, hvilket disse dog ikke er alene om.

Ellers er kvaliteten rigtig fin, lækker glat coating og med flettet kerne så de er dejligt nemme at gå til.

En Artisan WF kaster ubetinget røven ud af bukserne på din RT Axellerator !

Mvh
Jim.
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 00:04
så er der jo ikke så meget at diskutere så må jeg jo hellere bestille sådan en... så kan jeg jo ligeså godt bestille en intermediate samtidigt.... når de kun koster 69 og er bedre end det lort jeg har på....
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 09:08
Jeg kan som Jim kun anbefale Artisan linerne (Og stængerne for den sags skyld!) de er klart et fund til prisen.
Jeg har prøvet en del forskellige lavpris liner og Artisan er den bedste af dem.

Martin
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 09:27
Deres synkende liner er der nogen der ved hvad synk 3-6-7?? eller noget helt andet.
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 10:41
det er da rart at høre at man kan få billige liner der duer.... fordi rio,loop osv. er ikke SU venlige, havde også tænkt på at købe deres stang på et tidspunkt... jsb-fishing er også billige men de stinker langt væk af kinavarer, har en af deres stænger og et ppar af deres liner men for det første stinker linen som noget en fisk ville kunne lugte på 4 km afstand...:-(
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 18:40
nogen der kender til en anmeldelse af artisan produkterne....eller findes dette ikke
Til top
Lars Matthiessen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
L_Matthiessen Avatar

Tilmeldt:: 19 Jul 2001
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér L_Matthiessen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2010 kl. 11:56
Artisan Traveller #7/8 blev meget positivt anmeldt på en af de store norske netsider - jeg kan ikke huske hvilken. Men da siden på et tidspunkt blev ændret slettede de en del ældre tests bl.a. denne, så jeg tror ikke at den kan findes.

mvh
Lars
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2010 kl. 15:44
Hej Johan

Jeg har selv en Artisan Traveler 7/8 og har haft en Explorer 5/6.
Traveleren er en kanon stang til f.eks. gedder, den er let at kaste med og kan magte store tunge fluer.
Exploreren var også en fin stang, men den brugte jeg ikke så meget. (Var en premie og jag havde andre #6 stænger der blæev brugt mere)
Men begge stænger er letkastende og rigmelig hurtige.
Vedr finish så er de fabruksbyggede Artisan stænger jeg har set ganske fine, min Traveler har jeg selv bygget.
Så hvis deres nuværende stænger er af samme kvalitet som dem jeg prøvede kan du roligt købe dem.

Hilsen Martin
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2010 kl. 20:50
okay... fedt at høre... har en abu diplomat #7/8 der stort set ikke er brugt, men når den skal skiftes vil jeg nok købe en fra profish.dk.

jeg starter med at købe en af deres liner... og hvis linen er fin nok køber jeg nok et par ekstra så jeg har reserve... når de nu ikke er dyrere
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres