Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flet line

 Besvar Besvar
Forfatter
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flet line
    Sendt: 20 Feb 2010 kl. 16:23
Hej allesammen, hvilken fletline benytter i til kysten? størrelse og mærke/farve
skal have nyt på mit hjul og der findes jo et hav af liner!!!

K&B
Ras
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 16:33
hej. næste gang jeg skal, skifte,, bliver det til penn... 0,12 den tager 15kg, og er ikke til at slide op... mvh. steen.
Til top
Lars Thorsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
The Viking

Tilmeldt:: 13 Feb 2010
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér The Viking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 16:34
Jeg bruger Rapala Titanium Braid som hovedline 0,152mm eller 0,180mm. Den er vireklig god. De sidste to Meter af linien bruger jeg flour carbon i 0,28mm.
Til top
mark jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mors2

Tilmeldt:: 18 Jul 2009
Geografisk: mors
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mors2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 16:50
Helt klart fire line 0,12 el 0,15 om det er smoke eller crystal er jo nok en smagsag.Mark Jensen(y)
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 16:50
Har på det kraftigste overvejet Penn, nogen der ved hvor det kan på spoles i nærheden af aarhus?
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 16:54
hej. jeg ved kun at, Grejboxen.dk. forhandler linen!!
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:13
Jeg bruger power pro 0,10, og den er super god, og heller ikke til at slide op, plus, den går ikke så nemt i knuder som fireline.
Jeg bruger kun det.
0,10 på min twinpower 2500(y)
o,15 på min twinpower 4000(y)
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:18
Penn 0.12 hos - se linket HER

Mvh Jørn
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:21
penn, det har de også i sportshuset i Horsens ;-)
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:22
jeg har godtnok set penn hos lionfish.dk, men syntes nu 1800 m er lige i overkanten til mit penn atlantis 4000!!! he he he men tak
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:24
Powerpro holder rigtig godt og bedre end Fireline.

Bruger den i 0,13

Et godt og billigt alternativ er Sufix Matrix Pro der kan købes for 999,00 for 1500meter i Ballerup Lystfiskermagasin.

Så kan godt tillade sig at skifte lidt oftere:-)

Deres 0.14 holder ´´kun´´ 5.4kg men da det er knudestyrke der opgives virker den langt stærkere. Bruger den på Stevns til det tungere fiskeri.

Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:25
penn 0,12, den tager altså ikke 15kg, men 9,6kg
Og power pro 0,10 tager nøjagtig det samme ;-)
Power pro rykker røv(y)
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:26
både power pro og penn, fåes i intersport (sportshuset) her i Horsens, og de spoler det også på ;-)
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:29
hej den penn. line . som jeg går efter er Penn.KG. og er oliven grøn. brud styrke; 0.12 ..15 kg og 0.18. 22kg
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:31
Rapala Titanium Braid i 0.152mm til størelse 4000hjul og 0.12 til mit størelse 3000. Rapala virker fint, men overvejer at prøve noget nyt næste gang.
Til top
PeterPeter Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PeterPeter

Tilmeldt:: 27 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PeterPeter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:36
Rasmus, er du tilfreds med dit Atlantis?
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:39
Fik det med posten idag, så er ikke nået længere en ud af kassen:-)
men det virker i den grad som kvalitet, det skal konkurrer med mit stella 3000;-)
Til top
PeterPeter Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PeterPeter

Tilmeldt:: 27 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PeterPeter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:49
har lige bestilt et Shimano Rarenium CI4, men har også et Atlantis i tankerne...
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:51
prøv nu at klikke, ind på grejboxen.dk. og se den Penn line det drejer sig om.. venligst steen. ps. har intet med butikken at gøre..
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:52
Jeg købte mit i England og måtte smide 1350 inkl fragt, havde selv set på ci4, men valget blev Penn, nu skal linen bare på så jeg kan komme afsted:-)
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 17:53
Har set den, der er bare langt fra Aarhus og til Søborg:-(
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres