Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Identifikation af skydehoved

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Identifikation af skydehoved
    Sendt: 22 Feb 2010 kl. 02:00
Jeg købte fredag et synkende skydehoved af ukendt fabrikat på tilbud. Forhandleren fortalte mig det var et Guideline S3/S4, og det virker som en tung sag. Farven er dog bordeaux(mørk vinrød) og mørk gråbrun på den yderste halvdel. Det var rullet op på en Guideline spole. Farven stemmer dog ikke overens med farven oplyst på Guidline hjemmeside.
Derfor, der må være nogle her på forum der kan identificere fabrikatet.....
Til top
Søren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shj72 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2003
Geografisk: Hele norden, skotland og Canada
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shj72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2010 kl. 10:39
Hej Ole.

Det er en synk 3/4 og det er Guideline.


Mvh
Søren
Til top
Lars Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lars bs pedersen

Tilmeldt:: 13 Feb 2003
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars bs pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2010 kl. 11:21
Hej. Som Ole skriver er det den ´´gamle´´ udgave af Guideline´s powertaper synke 3/4. Jeg mener at kunne huske at de skiftede farve fordi de smittede af. Jeg har nu selv 2 af dem og har ikke haft problermer og de kaster bare kanon.

Held og lykke med den


Lars
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres