Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra mvf v2

 Besvar Besvar
Forfatter
Tom Landsholt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tom01

Tilmeldt:: 24 Mar 2009
Geografisk: varde
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra mvf v2
    Sendt: 25 Feb 2010 kl. 12:50
Er der nogle der har erfaring med Scierras linekit mvf v2 til to-håndstang. ´´Kittet´´ er jo sat meget ned i pris, så jeg ville lige høre, om fordele/ulemper. Jeg fisker mest i Varde- og Skjern Å.
Mvh. Tom Landsholt.
Til top
Morten Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
moe

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2010 kl. 13:25
Jeg syntes det er fine liner, ikke så meget at udsætte på dem. De er med løkker og nok en lidt kort fronttapering, sikkert for at passe bedre med en polyleader, der jo er en del af MWF setuppet.

Men de ligger vist på en 9,5 - 11 meter i længden alt efter klasse og synkehastighed. Det syntes jeg i al fald er for langt til de vande du nævner.

Fisker selv i Skjern-, Karup- og Guden Å med de liner, men har så købt en klasse over og klippet ned til godt 8 meter. Helt konkret fisker jeg med deres 8/9 klippet ned til 22 gram på min 7/8 tohånds, det er jeg rigtigt godt tilfreds med.

Har især fisket med deres 0/1 og 5/6, det syntes jeg er gode liner.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres