Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nyt udstyr

 Besvar Besvar
Forfatter
Bell James Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bell_James

Tilmeldt:: 26 Feb 2010
Geografisk: -
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bell_James Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nyt udstyr
    Sendt: 26 Feb 2010 kl. 11:59
Hej

Mit navn er James og i år vil jeg begynde med fluefiskeri. Jeg har allerede købt dele af udstyret. Kun i valg af rolle, jeg er ikke sikker endnu ..
En god ven fortalte mig en rolle Z-Reels (- se linket HER) til at købe. Det var let, og bremserne kan doseres meget godt ..
Har nogen nogensinde havde erfaring med den rolle? Kender du Z-Reels? Nogen kommentarer? Er der nogen vide, om jeg kan købe denne rolle i Danmark?
Da jeg har hørt, at valget af den rolle er yderst vigtig i handelen, og det er et godt valg, ville jeg være meget glad for et par tips fra dig ...
Tak for din hjælp

James
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 14:02
There are hundreds of pages in English - this stinks to high heaven of a Google Translate attack!
Til top
Thomas Ask Rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Thomas_Ask

Tilmeldt:: 13 Dec 2009
Geografisk: Skibhus
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas_Ask Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 14:10
James fra det varme vand?
Til top
Morten Hvidtfeldt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
morton Avatar

Tilmeldt:: 27 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 15:24
Eller bare James fra Z-reels..
Til top
Thomas Ask Rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Thomas_Ask

Tilmeldt:: 13 Dec 2009
Geografisk: Skibhus
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas_Ask Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 15:39
k
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 17:22
Han har spammet flere lystfisker forum:-(
Michael
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 20:01
Synd indlægget ikke virker mere oprigtigt for hjulet ser egentligt interessant ud :-)
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 20:45
hyggeligt at vi er så vigtige kunder at man prøver denne stunt.
mere af det rolle broedre
mvh hcg
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres