Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

loop multi tohånds

 Besvar Besvar
Forfatter
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: loop multi tohånds
    Sendt: 27 Feb 2010 kl. 15:18
er der nogen der har erfaring med disse - hvad ligner de actions mæssigt - greyline som loop siger ? eller noget andet?
det var ikke længe de var på programmet - nogle der ved hvorfor?

hilsen bjarne
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 15:25
Sammenligningen med Greyline er god nok. Jeg har prøvet 12 fods i både klasse 7 og 8, og de var begge helt i særklasse! Hvorvidt sammenligningen holder for de andre modeller, ved jeg ikke.

Johan
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 15:35
ok- de er jo i et dejligt prisleje - havde sgu ellers bestemt mig for - aldrig mere skulle jeg købe fiskestang af ny igen.
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2010 kl. 00:17
det blev til 12 fods kl 7 - du har ret johan - den er sgu ualmindelig fed til prisen
Til top
Hans-Martin Olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
biologhmo

Tilmeldt:: 13 Sep 2007
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér biologhmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2010 kl. 00:39
Hej Bjarne,
Loop Multi er nogle meget fine stænger - har 13' # 8-9 som jeg har været meget glad for. Midt i den lange vinter ´´kom jeg dog til´´ at købe en loop opti 12Ɗ # 8-9 brugt og den blev lige luftet første gang i går ved Skjern Å i blandet vejr. Skulle du have lyst til at opgradere på et tidspunkt og kan finde et godt tilbud som jeg gjorde, har den lige lidt mere at byde på, ikke mindst i rullekastene.

Loop laver generelt rigtig fine stænger, den eneste grund til at forhandlerne har sparket dem ud er dårlig forhandlerservice. Du skal slippe mange flere penge, hvis du skal have en bedre stang.

Knæk og bræk
Hans-Martin
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2010 kl. 08:21
Halløjsa,

Ja Loop laver bestemt fine grejer er selv den lykkelige ejer af et par stykker eller fire af deres stænger og hjul;-)

Har bla. også den 12'er klasse 7 i Multi, klasse stang til prisen og monteret med et Opti Runner, spiller det 100 %

Omkring hvorfor forhandlerne har ´´sparket´´ dem ud så skal man vist se det fra begge sider (Loop Tackle Design og forhandlerne).

Skitt fiske derude.

Hans H.

Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2010 kl. 11:03
jo - jeg har selv lidt loop grej i forvejen - ikke at rynke på næsen af - men syntes faktisk den klarede sig ganske hæderligt (på jysk) med synke 2-4 og hurtig synk tafs. på trods af det kun er en klasse 7 - men nu fisker jeg også på borrisstykket her er det jo temmeligt overskueligt at dække åen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres