Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marc Petitjean Magic Clip Tools

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Marc Petitjean Magic Clip Tools
    Sendt: 28 Feb 2010 kl. 11:09
Hej

er der nogen som har erfaring med dette værktøj?

overvejer at købe, men er usikker på om det skal være standard eller magnum størrelsen. nogen der kan komme med anbefalinger?
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 11:15
Hej Jesper
Jeg har købt et magnun, men næsten aldrg brugt det, vær sikker på hvad du vil bruge det til.
Michael
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 11:19
hej michael

hvorfor bruger du det ikke? og hvad købte du det til?

jeg binder primært kyst og geddefluer.
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 11:45
Hej Jesper!

Til kyst- og geddefluer skal du helt sikkert købe Magnum-sættet. Det almindelige sæt bliver hurtigt for lille til det formål!

Lars
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 12:58
Hej Jesper
Jeg købte det for at lave langhårede dubbing, men fandt at besværet ikke opvejede resultatet. Det eneste jeg bruger i dag er klemmen, og den fås billiger i en boghandel.
Michael
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 21:37
tak for alle input - er dog ikke blevet meget mere afklaret, men vil se om jeg skulle falde over et brugt eksemplar, eller låne mig frem.
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 21:37
tak for alle input - er dog ikke blevet meget mere afklaret, men vil se om jeg skulle falde over et brugt eksemplar, eller låne mig frem.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 23:19
jeg har et magnum sæt liggende... det kan du godt købe

fang mig på:

fluebinderen@gmail.com

mvh Mik
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2010 kl. 10:06
Mikkel hvis Jesper ikke alligevel er interesseret kunne jeg godt være aftager af dit geddeflue magic tool sæt :)

Er du gået over til 100% flashfluer siden det ikke kommer i brug eller?
Til top
Hans E. Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HE Avatar

Tilmeldt:: 03 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2010 kl. 10:27
Hej!

Jeg er meget glad for mit standard magic tool, jeg bruger det til både nymfer og tørfluer, specielt i forbindelse med dubbing hvor jeg anvender CDC fjer her er den fremragende, har også anvendt den i forbindelse med kystfluer.

M.v.h.

Hans E. Nielsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres