Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fisketur til norge - HJÆLP

 Besvar Besvar
Forfatter
patrick baagø Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
patrickbexin

Tilmeldt:: 09 Mar 2010
Geografisk: odense c
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér patrickbexin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fisketur til norge - HJÆLP
    Sendt: 09 Mar 2010 kl. 21:06
Hej allesammen:) er lige ved at bestille en fisketur til min far og hans venner i norge. har fundet en fin hytte i steinsvik som jeg gerne vil bestille. de kommer primært for at fiske laks og måske lidt ørreder. Nogen som har erfaring med dette? vil helst ik sende dem derop hvis de kommer tomhændet tilbage:) håber på svar hurtigt da jeg skal bestille det til dem nu. ved godt at nord norge er bedre osv men det er lidt for langt at kører så derfor har jeg valgt det sted. mest pga af hytten osv. ja tak på forhånd:)
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2010 kl. 00:39
Hej Patrick!
Jeg har to ledige uger på Orkla m/hytte henholdvis uge 29 og uge 34 plads til 4 mand og til fornuftig pris (endelig aftale direkte til den Norske udlejer), send mig en mail hvis det har Jeres interesse.
dortheogflemming@hotmail.com
m.v.h.
flemming
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres