Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

loop opti coast

 Besvar Besvar
Forfatter
jacob lorentsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.jacob.l

Tilmeldt:: 17 Feb 2010
Geografisk: er 45år fisker kyst og åfiskeri karupå og skjernå
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.jacob.l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: loop opti coast
    Sendt: 13 Mar 2010 kl. 13:49
hej alle er der nogen der har erfaring med loop opti coast 9.6 aftm 7# mangler en ny kraftiger kyst stang på forhånd tak:-)
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 14:42
Hva ku du tænke dig at vide? :)
Til top
jacob lorentsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.jacob.l

Tilmeldt:: 17 Feb 2010
Geografisk: er 45år fisker kyst og åfiskeri karupå og skjernå
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.jacob.l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 14:50
hej om det er en hurtig eller en langsom stang (er lidt ny på kysten) kræver den en god kaster!!:-)
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 15:32
Hvorfor købe Loop, når du kan få denne stang som er kanon:
http://salmonfly.dk/catalog/product_info.php/cPath/21_41_104/products_id/219

Loop har længe haft problemer med reklamationer, og en ny del, kan du vente måneder på, de fleste butikker dropper for tiden loop, pga af deres service.
Tfo har livtids garanti, og har en super service.
Hvis du bor på sjælland, nermere betegnet, roskilde omegen, er du velkommen til at prøve min :)
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 15:45
rene vangsbo skrev:

Loop har længe haft problemer med reklamationer, og en ny del, kan du vente måneder på, de fleste butikker dropper for tiden loop, pga af deres service.


hej Rene.

Vil du ikke være så rar at underbygge de to påstande? Henholdsvis
1: At loop længe har haft problemer med reklamationer (gerne uddybe hvilke problemer det er?)

2: At de ´´fleste´´ forhandlere dropper Loop af selvsamme årsag.

Mvh. Jakob
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 15:50
Har da sådan en fætter.
Rene Vangsbo må ha sin viden etsted fra ??
Eller.. nå ja til sagen

Fed stang. i den hurtigere ende .(hurtig men ikke stiv)

Jeg vil så udtale mig om min oplevelse med Loop ang. service.
Mindre pæn korgkvalitet på ny stang(gik løs i kanter) . Ny del modtaget med posten 3 dage efter UB(Opticoast#7
Ved en knækket stangdel(Loop optipower#7)-- lynhurtig expedition med ny stangdel fra Loop leveret dagen efter UB.
Rust i/ved forede øjer, ny stangdel sendt og modtaget kort efter UB.

Den er iøvrigt til salg, da den skal bringe likvider til hjemmebyg projekt
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 16:05
Jakob Hansen skrev: <

hej Rene.

Vil du ikke være så rar at underbygge de to påstande? Henholdsvis
1: At loop længe har haft problemer med reklamationer (gerne uddybe hvilke problemer det er?)

2: At de ´´fleste´´ forhandlere dropper Loop af selvsamme årsag.

Mvh. Jakob


1: Hvis du forhører dig i diverse butikker, vil du nok finde svaret.
Ja, loop laver gode produkter, men deres service er elendig, så derfor følger svaret i næste punkt.
2: - se linket HER
De har fået deres egen shop på hjemmesiden, og som de selv har givet udtryk for i en svensk avis(kan ikke finde artiklen), så er de godt klar over, at deres service har været et problem, grundet for lidt ansatte, og for mange produkter, derfor har mange svenske butikker droppet dem, og sælger ud af loop, og danske butikker følger efter.

Det skal lige siges, at jeg ikke snakker dårligt om deres produkter, udelukkende om deres service, som ikke er i top.
Markedet er stort indenfor grej, og hvis man skal være i top, skal der også ydes max til kunderne.
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 16:23
rene vangsbo skrev: <

1: Hvis du forhører dig i diverse butikker, vil du nok finde svaret.
Ja, loop laver gode produkter, men deres service er elendig, så derfor følger svaret i næste punkt.
2: - se linket HER
De har fået deres egen shop på hjemmesiden, og som de selv har givet udtryk for i en svensk avis(kan ikke finde artiklen), så er de godt klar over, at deres service har været et problem, grundet for lidt ansatte, og for mange produkter, derfor har mange svenske butikker droppet dem, og sælger ud af loop, og danske butikker følger efter.

Det skal lige siges, at jeg ikke snakker dårligt om deres produkter, udelukkende om deres service, som ikke er i top.
Markedet er stort indenfor grej, og hvis man skal være i top, skal der også ydes max til kunderne.


1: Dvs du bare er med i hylekoret og ikke personligt har erfaring med deres service/produkter
2: du henviser til en ikke definerbar hypotese om deres service led har et ´´problem´´ Du har ikke personlig erfaring med dårlig service da du ikke har ejet et Loop produkt hvorfra du kan udtale dig ?.

Med fare for den sædvanlige ende på div tråde, mener jeg dette ´´hylekor´´ er en trend, hvor Loop blot er blevet indsat istedet for Scierra eller for den sags skyld de sædvanlige Simms følgetoner eller skal jeg tilføje den helt banale, Om Ron Thompson fluegrej der pr defination bare ikke duer.

Klart nogle forhandlere sadler om med Loops tiltag med egen webshop. Blot minder den meget om Danielssons skilmisse fra Loop, hvor Danielsson også begyndte at sælge fra egen webshop, hvor en del forhandlere også meldte lidt fra Danielssons tiltag. Det gjorde så heller ikke servicen på deres produkter dårligere.

Hejsa til alle lad os få noget sol uden for meget vind til den kommende brydning af isen i de kolde fjorde
Mvh Klaus

Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 16:29
Klaus.
Hold da op, du føler dig stødt hva....

Dropper det her.
Kan mærke, at når jeg siger blå, så siger du rød.

out.
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 16:43
nej det er jo regulært nok´´´´´´ jeg har mange stænger.. og en favorit, er en 12 et eller andet RT. highlander! kl 8,9.. ups. skrev jeg det!!!!
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 17:19
Hej Rene.

Det har ikke en brik at gøre med at være Rasmus Modsat. Det er bare så trivielt at se sladder og rygter blive bragt til torvs som værende sandheder. For ikke så længe siden kom det frem i en tråd om A Jensen at to af fortalerne for produktet havde økonomiske interesser i det.

Derfor synes jeg efterhånden det er en kende utroværdigt bare at poste nogle rygter mens man samtidigt lige benytter chancen til at lave reklame for noget andet.

For at det nu ikke skal ryge helt af sporet så vil jeg da lige kommentere på det oprindelige indlæg.

Jeg har selv ejet omtalte opti coast. Som allerede nævnt, er den hurtig uden atvære hysterisk. Ganske nem at håndtere vil jeg mene. Fin stang :)
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 17:29
rene vangsbo skrev: <

1: Hvis du forhører dig i diverse butikker, vil du nok finde svaret.
Ja, loop laver gode produkter, men deres service er elendig, så derfor følger svaret i næste punkt.
2: - se linket HER
De har fået deres egen shop på hjemmesiden, og som de selv har givet udtryk for i en svensk avis(kan ikke finde artiklen), så er de godt klar over, at deres service har været et problem, grundet for lidt ansatte, og for mange produkter, derfor har mange svenske butikker droppet dem, og sælger ud af loop, og danske butikker følger efter.

Det skal lige siges, at jeg ikke snakker dårligt om deres produkter, udelukkende om deres service, som ikke er i top.
Markedet er stort indenfor grej, og hvis man skal være i top, skal der også ydes max til kunderne.


Deres webshop er lavet til forhandlere.
Til top
jacob lorentsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.jacob.l

Tilmeldt:: 17 Feb 2010
Geografisk: er 45år fisker kyst og åfiskeri karupå og skjernå
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.jacob.l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 17:49
hej alle er blevet lidt kloger .skal vist ud i stang junglen og prøve.tak for tilbudet Rene men bor i herning tak til alle for oplysningerne;-)
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 18:36
hej
efter min mening er den slatten
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
maehlisen

Tilmeldt:: 03 Dec 2008
Geografisk: ebeltoft og omegn
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maehlisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 18:36
ja det er virkelig en fed kæp! hurtig og let at kaste med! bruger min coast 7ér i åen efter gedder!! køb den!!
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
maehlisen

Tilmeldt:: 03 Dec 2008
Geografisk: ebeltoft og omegn
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maehlisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 18:40
problemet med at forhandlerne dropper loop er at de skal købe hele deres serie, og de har sku meget forskelligt!!!! og ang vente tid, har jeg da selv været udefor at vente op til 3 måneder på spids til en at min sage stænger, så der er sku vente tid alle steder!!!
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
maehlisen

Tilmeldt:: 03 Dec 2008
Geografisk: ebeltoft og omegn
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maehlisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 18:41
jeg fisker en del i gudenåen for tiden! kig forbi hvis du skal prøve en stang der virker!!1
Til top
Hans-Martin Olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
biologhmo

Tilmeldt:: 13 Sep 2007
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér biologhmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 19:43
Er det din Opti Power der er til salg - og hvad er prisen i bekræftende fald ? Du er velkommen til at sende en PB til biologhmo´´snaebela´´profibermail.dk.

MVH
Hans-Martin
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
maehlisen

Tilmeldt:: 03 Dec 2008
Geografisk: ebeltoft og omegn
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maehlisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 20:59
nej har ikke sat noget til salg!! hvis det var henledt til mig!!
Til top
Hans-Martin Olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
biologhmo

Tilmeldt:: 13 Sep 2007
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér biologhmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 21:22
Det var til Klaus.
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2010 kl. 22:01
jacob lorentsen skrev: hej alle er der nogen der har erfaring med loop opti coast 9.6 aftm 7# mangler en ny kraftiger kyst stang på forhånd tak:-)...


Hej Jacob.

Først vil jeg lige sige at mine erfaring med opti coast = 0, men jeg synes du skulle tage en tur rundt i det danske ganske land og få prøvet forskellige stænger hvis det er muligt, om ikke andet kunne du forhøre dig feks. her på sitet om der bor nogle i nærheden af dig hvor du så kunne prøve deres #7'er, inden du køber noget :-)

for der findes jo så mange læker stænger som man ikke burde snyde sig selv for at prøve inden man køber noget, personligt ville jeg bla. kigge efter feks. Winston BIImx, Scott S4s, Orvis Helios, Hardy Demon hvis man er til de lidt mere ´´rolige stænger´´ uden at være slatten, som stadigvæk har en masse power uden at være stive, ovenstående stænger er utrolig harmoniske og letkastende samt fyldt med power men stadigvæk med ´´feeling´´ efter min mening, er man til det lidt ´´vilder´´ er der jo Sage XI3 og Sage TCX som efter min mening os er to lækker pinde som skal opleves, der udover er der os G.Loomis CC GLX og i #7 er det noget af et powerhouse som man skal kigge længe efter for at finde noget der er så vildt når det kommer til #7 (det er min mening)
så er der jo os CTS Affinity X som man kan få monteret som man lyster hos ussingbech.dk, eller selv montere som man vil have den hvis man er til gør det selv, jeg kender dog ikke Affinity X (endnu) men den høster kun gode reviews (mig bekendt) hele vejen igennem.

håber du kan bruge ovenstående til noget (y)
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2010 kl. 09:43
Hvis din vej kommer forbi Horsens, er du velkommen forbi , til at prøve en Opticoast/Opti power.
Mvh Klaus
Til top
jacob lorentsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.jacob.l

Tilmeldt:: 17 Feb 2010
Geografisk: er 45år fisker kyst og åfiskeri karupå og skjernå
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.jacob.l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2010 kl. 09:52
hej alle tak for alle gode råd . jeg har heldigvis tid til at prøve en masse stænger inden jeg køber. knæk&bræk
Til top
jacob lorentsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.jacob.l

Tilmeldt:: 17 Feb 2010
Geografisk: er 45år fisker kyst og åfiskeri karupå og skjernå
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.jacob.l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2010 kl. 10:04
hej tak for budet Klaus , har fundet en stang jeg kan prøve:-)
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2010 kl. 16:46
Loop opti coast 796 er en rigtig fed stang, en rigtig slider. Jeg har sel en og bruger den MEGET, er virkelig glad for den.
Spiller fint også i hårdt vejr.(y)(y)(y)(y)(y)
Til top
D. Thrane Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
danielt

Tilmeldt:: 28 Jul 2005
Geografisk: holstebro
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danielt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2010 kl. 20:08
hej jacob. jeg har en opti coast du kan prøve. den kaster virkelig godt. jeg bor i holstebro.
Til top
jacob lorentsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.jacob.l

Tilmeldt:: 17 Feb 2010
Geografisk: er 45år fisker kyst og åfiskeri karupå og skjernå
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.jacob.l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2010 kl. 22:40
hej D.Thrane. tak for det fine tilbud har købt og prøvet en god stang;-)
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2010 kl. 08:33
jacob lorentsen skrev: hej D.Thrane. tak for det fine tilbud har købt og prøvet en god stang;-)


okay? hvad blev det så til?
Til top
jacob lorentsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.jacob.l

Tilmeldt:: 17 Feb 2010
Geografisk: er 45år fisker kyst og åfiskeri karupå og skjernå
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.jacob.l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2010 kl. 20:40
HEJ HARDY DEMON 9.6 #7 EN FED STANG , PASSER FINT DA JEG FISKER I ÅEN MED EN GL HARDY ULTRALIGHT 10.5 #7 OGSÅ STADIG EN GOD STANG;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres