Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger kvalificeret kaste instruktør.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søger kvalificeret kaste instruktør.
    Sendt: 16 Mar 2010 kl. 00:26
Hej.

Jeg søger en kvalificeret kaste instruktør til enhånds fluestang.

Mine forventninger er at få styr på rullekast, underhåndskast og forbedre mit overhåndskast.
Øge distancen på mine kast og få det hele til at se smukt ud.
Jeg bor i Kolding. Jeg kan fra d.26/3.
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 07:18
Hej Kim

Det bedste jeg kan anbefale dig så det ikke koster dig for megen, er FFFD.. Samler man 5 mand kan i få en gratis instruktør

De har nogen utrolig dygtige instruktører der som man vil kunne lære utrolig meget af
Til top
yves hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yves

Tilmeldt:: 12 Aug 2001
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yves Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 08:15
Hej Kim,
Du skal værre medlem af FFFD for få kursus unden betaling...
Men ellers ud ved Go Fishing, er der tit nogen kaste kursus. Hvor intruktør har mange mange mange års erfaring på undervisning... Og er suverent gode til at lære fra sig... Han hedder Erik Kyrping, Prøve at spørger efter ham ud ved Go fishing... Hilsen Yves. :-)
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 08:36
Hej Kim!

Hvor mange gange har du tænkt dig at deltage i kursus? De forbedringer du ønsker er ikke noget man lige ordner på en eftermiddag :-).

Men jeg kan anbefale dig at forsøge dig gennem FFFD, hvor jeg selv er instruktør, eller kan du kontakte mig på en PB, så skal jeg hjælpe dig.

Lars
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 08:42
Kim Jensen skrev: Hej.

Jeg søger en kvalificeret kaste instruktør til enhånds fluestang.

Mine forventninger er at få styr på rullekast, underhåndskast og forbedre mit overhåndskast.
Øge distancen på mine kast og få det hele til at se smukt ud.
Jeg bor i Kolding. Jeg kan fra d.26/3....


Hej Kim.

En ven og jeg har været på et to mands kastekursus hos Bjarke h jensen's, en flink og virkelig kompetent instruktør efter min mening.

han bor mig bekendt i Kolding, (det var der vi kørte til) han har bla. lavet et par programmer for dr1 (naturtid), været udvikler og tester for Scierra, men du kan finde mere om Bjarke m.m. her:
- se linket HER
skriv/ring til ham og se om i kan finde ud af noget.
Til top
morten wølck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wølkenstein

Tilmeldt:: 13 Nov 2006
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wølkenstein Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 09:38
Hej Kim

Kan anbefale at du tager kontakt til Kenny Frost så får du lært det der med at kaste han har en hjemmeside Frostfly.dk tror jeg nok det er han er god du kan kontakte mig så kan jeg formidle kontakt

morten
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 12:42
vis der mangles personer til en hold er der da 2stk her fra horsens der er klar , vil heller end gerne betale penge for et kursus , og kan evt stå klar i kolding eller andre steder i jylland mvh kenneth

så er der da lagt billet ind
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 15:18
Lars Bentsen skrev: Hej Kim!

Hvor mange gange har du tænkt dig at deltage i kursus? De forbedringer du ønsker er ikke noget man lige ordner på en eftermiddag :-).

Men jeg kan anbefale dig at forsøge dig gennem FFFD, hvor jeg selv er instruktør, eller kan du kontakte mig på en PB, så skal jeg hjælpe dig.

Lars

hej folkens.

Jeg kan ikke samle 5 mand til det da jeg ikke kender ret mange fluefiskere der har brug for et kastekursus. Så det må blive på privat basis.
Jeg ønsker sådan set at det er på 2 mands hånd, så jeg får mest ud af det..
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 15:29
Hejsa kim jeg fisker tit i vejle og horsen fjord kan da godt tag dig under mine vinger for en dag vis du har lyst.

fisker kun på kysten pt. har fisket en del i karup å men lysten til det er der ikke mere

Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 16:18
Næsten alle kastere kan bruge et kursus, om ikke andet så for at få genopfrisket, eller forbedret enkelte punkter.
Selvom jeg har kastet med flue i mange mange år, så tager jeg stadig på kursus (senest hos Erik Kyrping, sidste år), og tager gerne afsted igen.
Så, hvis du skulle finde en som vil ha' flere end to med for at afholde, så kan den ene måske være mig :-)
Men, jeg forbeholder mig retten til at sige ´´nej tak´´, hvis dato eller indhold ikke matcher holdets og mine ønsker (begynder, eller øvet samt instruktørens dagsorden)
Men prøv alligevel om du kan samle nogle stykker, det kan gå hen og blive en god dag :)

/Jan
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 17:59
claus skrev: Hejsa kim jeg fisker tit i vejle og horsen fjord kan da godt tag dig under mine vinger for en dag vis du har lyst.

fisker kun på kysten pt. har fisket en del i karup å men lysten til det er der ikke mere


Har smidt dig en mail.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres