Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

omtanke for andre mennesker

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: omtanke for andre mennesker
    Sendt: 19 Mar 2010 kl. 14:41
Hvorfor oplever jeg bare gang på gang andre fiskere smide deres biler fulstændigt tankeløst for de fastboede som bruger de veje vi nogen gange parkerer på for at komme til fiskepladserne!!!

Det er som om folk ikke kan forstå at vi alle risikerer at ingen steder kan holde når de lokale ikke kan komme ud af deres boliger ! Fordi man har siddet og udtænkt sig en given fiskeplads hjemme i sofaen aftenen før ja så skal man pinedød også fiske der selvom andre kom først og der så at sige ikke er plads til ens bil så derfor er man så igen nød til at smide sin bil uhensigtsmæssigt så faste beboere i området ikke kan komme uhindret til og fra deres bolig ....

Tænk på dette når i parkerer jeres bil næste gang I skal fiske !


/Søder
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2010 kl. 17:30
Henning Søder skrev: Hvorfor oplever jeg bare gang på gang andre fiskere smide deres biler fulstændigt tankeløst for de fastboede som bruger de veje vi nogen gange parkerer på for at komme til fiskepladserne!!!

Det er som om folk ikke kan forstå at vi alle resikerer at ingen steder kan holde !Fordi man har siddet og udtænkt sig en given fiskeplads hjemme i sofaen aftenen før ja så skal man pinedød også fiske der selvom andre kom først og der så at sige ikke er plads til ens bil så derfor er man så igen nød til at smide sin bil uhensigtsmæssigt så faste beboere i området ikke kan komme uhindret til og fra deres bolig ....

Tænk på dette når i parkerer jeres bil næste gang I skal fiske !


/Søder...

Sikken en gang ævl...............

Sig det dog til parkeringstosserne når du møder dem derude!
frede
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2010 kl. 17:36
Frederiksen skrev: <
Sikken en gang ævl...............

Sig det dog til parkeringstosserne når du møder dem derude!
frede...



;-) Tror du selv jeg ikke sagde noget i dag !!! Så kender du mig ikke ....


/Søder
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2010 kl. 17:45
Godt ord igen Henning, syntes der så mange useriøse indslag herinde i øjeblikket, så jeg var lidt hurtig med tasterne.....
frede
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres