Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

A.Jensen AHT (Advanced Helical Taper)

 Besvar Besvar
Forfatter
Maki Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Maki Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maki Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: A.Jensen AHT (Advanced Helical Taper)
    Sendt: 19 Mar 2010 kl. 20:40
Kære fluefiskere,
Er varm på denne her stang så ville lige høre inden jeg foretager købet om den er stiv og hurtig? tung/let osv...

- se linket HER

Jeg vælger en kl. 8 9´´ til kysten som skal bruges til de dage hvor det blæser kraftigt eller hvis vinden kommer fra en grim side.

Hvad siger i til denne stang er den helt iorden eller?

Iøvrigt livstidsgaranti er kun et stort PLUS!!

Mvh.
Mario.
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2010 kl. 20:45
Hej Mario

Til den fuldstændigt vanvittige pris er der slet ikke noget at være i tvivl om!! Superstang!! Også til vejl. pris!

Men, fin hurtig stang, uden at være nogen raketpind. Dejlig dejlig pind;-)

Mvh Allan
Til top
Maki Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Maki Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maki Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2010 kl. 20:55
Ja har hørt mange gode ting om denne stang, men er i tvivl om jeg skal vælge en 9´´ eller 10´´ fods stang til kysten..

Kan forestille mig en 9ér til vores kyster:-):-)
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2010 kl. 21:10
Hej igen

Hvis det er mest til kysten, så ville jeg vælge 9´´ så blir du ikke så træt som hvis du går med 10´´

Mvh Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres