Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alicante - Spanien

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kenneth K. Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2004
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kenneth K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alicante - Spanien
    Sendt: 22 Mar 2010 kl. 09:26
Hej

Jeg skal en tur til Alicante-området midt i maj. Nogen der kender til fiskeriet i denne region?
Alicante ligger jo lige ved middelhavet, så her bør der være gode muligheder, tænker jeg. Men hvad med tilgængeligheden når man som jeg er fluefisker, og gerne vil fiske fra kysten... eller om muligt, finde et vandløb og prøve lykken.
Gode råd og ideer søges...

Mvh
Kenneth
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2010 kl. 11:54
Hej Kenneth

Hvis du er til multe fiskeri så er der viekelig muligheder !

Mine forældre har hus godt 30 mins kørsel fra Alicante så jeg kommer der en del gange om året.

Der er ikke sjovt at fiske inde i selve byen, du skal lige ud på nogle af siderne. Jeg har tidliger været ude og prøve lykken der hvor jeg har fanget nogle lange fisk der minder om en torpedo. Mistænker dem for at være i familie med barecuda eller hvad den hedder. De er super stærke og kræver en del bagline ! Selvom de største jeg har fået fra stranden var knap 1,5-2,0 kilo.

Jeg kender ikke til kaneler ved Alicante da best kender områderne længere nede af kysten. Ellers ta googles map der burde du kunen se området.

Knæk og bræk med fiskeriet.

ps. folkene i lufthavnen har været så venlige at knække en af mine fluestænger på en rejse derned. Så det er måske ikke din ynglingskæp som du skal slæbe med.
Og PAS PÅ tyve !
Til top
Kenneth Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kenneth K. Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2004
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kenneth K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2010 kl. 17:30
Tak for indput Thomas, jeg ser frem til at prøve en tur ned langs kysten...

/Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres