Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nej nej nej

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nej nej nej
    Sendt: 23 Mar 2010 kl. 14:25
kørte lige en tur ned på havnen hvor der er et lille rev bare for og kigge lidt,

der ser jeg en mørk skygge i vandet lige i udkanten af revet og komme i tanke om at jeg har en stang bag i bilen
løber tilbage griber stangen fedt der sidder blink der på løber tilbage og fyrer den lille hvide strippe afsted

bang skyggen hugger det mærkes som en god fisk da den pluslig går helt amok og bare rykker line af hjulet

så springer dyret ud af vandet FUCK tænker jeg det er mit livs største hø der har taget blinket en stor fisk en rigtig stor fisk den er over 5 kg

men pis jeg har jo ikke noget net med

og mens jeg stod og råbte går dyret i stene inde foran mig og linen bliver kappet:-(

der står jeg så med en lille tåre i øjet mens jeg brække stangen over låret og råber en masse ord som jeg slet ikke trode fandtes,

så husk altid nettet,


mvh henrik
Til top
karsten jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten.j Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten.j Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 14:31
Tænk at man kan blive så hysterisk over at tabe en fisk

Karsten.
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 14:34
hej karsten

det er sku nemt når den største hø man nogen side har fanget ikke vejer mer end 1,5 kg


mvh henrik
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 19:40
men så fik jeg også en ny stang hehe

Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 19:49
karsten jensen skrev: Tænk at man kan blive så hysterisk over at tabe en fisk

Karsten.



hold nu kæft
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 20:20
og en oplevlse :-):-)
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 20:27
Surt! Men hvorfor ikke bare lande fisken uden net. Jeg er holdt op med at gå med net på kysten for mange år siden, og det har aldrig kostet mig en fisk. Heller ikke de store, når de en sjælden gang har meldt sig.

Johan
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 21:06
hej johan


på kysten er det heller ikke noget problem
men der var lidt over 1 meter ned til fisken og stadig lidt is på stenen.



mvh henrik
Til top
Jan Pilgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pille

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Geografisk: Haderslev
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 21:24
Hej Henrik
Føler sgu med dig, kan helt klart mærke fornemmelsen af at det er mega ærgeligt.............
Husk at have et net i bilen næste gang
K&B
Jan
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 22:08
Hej Henrik

Ja, hvis der ikke er egnede landingspladser i nærheden, må man selvfølgelig ty til nettet. Men ellers synes jeg, det er i vejen, og gør landingen farlig. Jeg bryder mig ikke om at komme tæt på fisken i landingsfasen. Dels skræmmer man fisken. Dels har man ingen elastik i linen til at afbøde fiskens bevægelser. Dertil kommer faren for at fumle med nettet, så fisken smutter.

Johan
Til top
Mads Hofgaard Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MadsHofgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2006
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsHofgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 22:14
Henrik Larsen skrev: men så fik jeg også en ny stang hehe

...


Var du ude og købe en ny, efter du havde knækket den gamle i arrigskab ;)

Sur røv med fisken, kender følelsen!
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 22:15
Føler med dig Henrik, og nu alligevel en gribende sjov historie:-)(y)
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 22:20
De HØ jeg husker bedst er dem jeg har mistet....
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2010 kl. 22:36
hej mads

har ikke købt en endnu

jeg måtte jo først hjem og fortælle konen at jeg var skvattet nede på havnen og stangen knækkede hehe ups.

hun syntes at det var så synd for mig at hun godt ville give mig en ny stang

mvh henrik
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2010 kl. 06:53
Ja det er surt
´´Fik´´ selv en fed/kort blank sildeæder i maj for over 20 år siden. Den var en tand større en din. Jeg havde sku et net med den gang. Den blev kæmpet ind i nettet efter en god fight, hvorefter jeg vadede ind (et stykke ude). Pludselig helt uvirkeligt svømmede bæstet ud af bunden i nettet. Det blev til dette års første svømmetur, hvor jeg fik fat i den et par gange, men forgæves. Alt i alt må det have set sjovt ud for dem inde på stranden. Den spøger stadigvæk og konen tror ikke på det, selv om jeg havde et vidne med. Øv. :-(:-):-):-) ..Lystfisker historier siger hun og stadigvæk ingen mad på bordet.

M.v.h Jesper
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2010 kl. 06:57
evigt ejes kun det tabte.
;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres