Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

giant jighead

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: giant jighead
    Sendt: 20 Apr 2010 kl. 14:45
Hej
Er der nogen, der ved, hvor man kan få giant jigheads billigst muligt. Min egen grejpusher bliver ved med at sige, at de er i restordre, og datoen for min flynder-tur til Norge nærmer sig.
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 15:14
Ja, jeg har selv lavet øvelsen og fundet nogen i Holland som de billigste. Men jeg vil jo gerne støtte den danske grejhandlerstand, hvis de kan være med rent prismæssigt. Der er bare ikke rigtig nogen fornuftige resultater ved at google dem herhjemme. Derfor mit nødråb :-)
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 15:23
De store Storm jigs er i restorder i hele EU, så hvis ikke en forhandler har dem hjemme nu, så får de dem nok ikke før tidligst når, at flyveforbudet ophæves.

Kinetic´s nye Magic Minnow Giant Jigheads kunne jo også være en mulighed ... Filip fangede bl.a. sin 39,4 kg.´s torsk på en sådanne.
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 21:37
Er der andre, der har forslag?
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 21:43
prøv og ring til jc fiskegrej han har lige fået nogle storm ind af døren

- se linket HER/


mvh henrik
Til top
Peter Olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pao Avatar

Tilmeldt:: 29 Jan 2003
Geografisk: Nord sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pao Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 21:46
hvorfor ikke købe dem som er tilsalg på brugtmarked..

- se linket HER

Til top
Jakob Brun Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jakob Brun

Tilmeldt:: 05 Nov 2005
Geografisk: Lolland (Nakskov)
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 21:56
Jeg købte mine her.

- se linket HER

:-)(y)
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 07:58
se - se linket HER mange forskellige som De ikke finder andre steder.

Mvh Jørn
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 09:09
Jeg har spurgt - de var solgt. Men det er heller ikke lige præcis den model jeg spørger efter.
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 11:13
hvor store?? hvilken form??

vh lars
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 12:26
sportdress
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 14:04
Det er den model, som specifikt hedder Giant Jighead og som er til de store shads, hvor hovedet går lidt hen over ryggen på shad'en og hvor krogene monteres i to øjer. Vægt: 200, 300, 400g.
Til top
martin olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
M.Olsen

Tilmeldt:: 01 Apr 2009
Geografisk: ringsted
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 15:03
Hej Lars.

Kig for specimenshop.dk der er en masse store shads, og jeg har 300gr og 400grs jigg hoveder liggende, har bare ik fået lagt dem på siden endnu, da jeg lige har fået dem ind af døren.

Martin specimenshop.dk
Til top
Rene Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Team shimano Avatar

Tilmeldt:: 17 Jul 2005
Geografisk: alt vand
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Team shimano Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 18:08
Ring til Allan Riboe Hvidovre sport.

Han har dem
Til top
Christian Bang Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bang-Mors Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bang-Mors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 19:52
Hvis andet svigter, har de dem i grejbutikkerne lige over grænsen. Ochsensweg 7 og Fishermann`s Partner ved Scandinavian Park.
Ikke fordi de er specielt billigere der, men de har dem.

Bang-Mors :-)
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 22:18
Tak for hjælpen til jer alle for jeres input. Jeg håber at kunne sætte kronen på værket med et par store flyndere i Tromsø om et par uger.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 22:25
Til top
Christian Bang Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bang-Mors Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bang-Mors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 22:46
Du skriver du skal til Tromsö. Er det ved Langesundet, ville en tilbagemelding om fangst m.m., være velkommen, da jeg selv skal derop sidst i juni med 5 andre. (glæder mig som et lille barn ved juletid) Skal heldigvis op forbi Saltstraumen og prøve nogle dage af først, sådan at det værste kan fiskes af.

Men en lille mail ville dejligt. Så kan jeg give en tilbage når jeg kommer hjem

christian@bang.dk

Bang-Mors
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 23:16
se lodder hos - se linket HER

op til 400g

Mvh Jørn
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2010 kl. 13:24
Hej Christian

Vi skal bo lige ved indsejlingen til Langsundet, hvor vi lurer på nogle pladser. Ellers planlægger vi også at stikke op i Kvalsundet, som jo virker til at være det hotteste sted i området. Jeg skal gerne give en melding, når vi kommer hjem.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum