Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

haderis å..???

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Aarfelt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
DennisBakke Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2007
Geografisk: herning
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DennisBakke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: haderis å..???
    Sendt: 21 Apr 2010 kl. 11:48
Hey....

er der ikke nogle der kan komme med nogle gode fif til haderis å, er lidt på tynd is når det kommer til å fiskeri, men er kun spinnefisker..

håber der er nogle der kan hjælpe mig...:-):-):-)(y)
Til top
Henrik Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blueline

Tilmeldt:: 11 Jun 2006
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 174
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blueline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 12:11
fisk i karup og lad fiskene få fred i bækken ville være mit råd, med risiko for at få hovedet revet af!
Til top
Mads Tanderup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mads_Tanderup

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mads_Tanderup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 17:09
Hej Henrik
Jeg har fisket et par gange i denne dejlige lille å, og den er bestemt ikke nem at fiske i (hvilken å der så er det). Når vi kommer lidt hen på året er der utrolig meget grøde, og åen er nogle steder ret dyb, i forhold til den beskedne brede.
Jeg ville nok anbefale dig at fiske opstrøms men spinner, for at komme lidt ned i vandet. Gå forsigtigt langs bredden for fiskene står liger under fødderne på dig, og så husk et par polaroidbriller så du kan se grøden og de gode standpladser.
Det er hvis de bedste råd jeg kan give dig, ellers bare forsøg dig, det værste der kan ske er at man får frisk luft;-)

Hilsen Mads
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 17:42
Rigtig dejlig å at fiske i, men som Henrik siger kan den være svær. Derudover er den ret ufremkommelig mange steder, der er mange træer og buske og visse steder ret sumpet.
Men prøv den, gør du det ikke går du glip af noget rigtig godt fiskevand. Men afsæt god tid !

Lyst vejr: Jeg vil bruge mepps 3 i sølv, ABU Sonette/Mepps i sølv
Mørkt vejr: Samme i mørke farver.

I alt slags vejr vil jeg prøve en ambulancefarvet Rappala.

Gennerelt ville jeg vente lidt med at fiske i åen, måske omkring juni...........

Velkommen til mit land.....Jylland, med det skønneste fiskevand i dk.

NB Prøv samtidig Karup å stykkerne langs Vormstrupvej, du kan købe dagskort hos købmanden i Hagebro

hilsen
Frede
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 18:04
Hej Dennis.

Haderis å er en rigtig fin, men vanskelig å, at fiske i.

Jeg har hovedsagelig fisket tørflue, men i de gode perioder i efteråret, har jeg dyrket havørred fiskeri med spin + flue.

Desværre har jeg kun fisket en gang i den tilbagelagte del, men jeg har tit åen i tankerne.

Hvis du har lyst til at prøve noget meget spændende, og rigtigt effektivt, så er flue spin, et våben i smalle dybe åer.

Jeg har fanget ret så store ørreder, med fluewoblere, som er belastet med slaske bly eller anden tyngde.

Kig forbi linket her, der måske lidt inspiration.

- se linket HER

Knæk og bræk fra

P.K.




Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres