Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

grejbutikker i kbh

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Bøgild Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
boegild Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2008
Geografisk: Aarhus, DK
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér boegild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: grejbutikker i kbh
    Sendt: 01 Maj 2010 kl. 21:00
Hej

Jeg har noget tid jeg skal have brændt af i kbh i næste uge og tænkte at jeg ville besøge en grejbutik eller to. Jeg er ikke kendt i kbh-området så derfor er mit spørgsmål selvfølgelig hvilke butikker er et besøg værd? Jeg fisker kyst/å med spin/flue hvis det hjælper noget :)

På forhånd tak

Søren
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2010 kl. 21:05
Salmonfly på frederiksundsvej 114b, 2700 brøndshøj. Den bedste butik på sjælland til fluefiskeren :)
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2010 kl. 21:07
Hej Søren.

Efter min klare overbevisning er Tackleshop, Salmon Fly samt Jagt & Fiskerimagasinet de suverænt bedste butikker at besøge på disse kanter.

Mvh
Jim.
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2010 kl. 21:59
sportdres det ligger på samme vej som salmonfly.

mvh christian
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2010 kl. 22:13
Sportdres....ja men de når i sandhed ikke de andre til anklerne efter min mening.

Men de har Ron Thompson stænger og Gulp i spandevis.

Det er jo lige noget med hvad man egentligt vil ;-)

Mvh
Jim.
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2010 kl. 22:54
Hej Søren Bøgild

Der er en del grejforhandlere i storkøbenhavn,og i de fleste foretninger for man også en god kunne service,men jeg ville dog lige linke til en grejforhandler jeg benytter når det drejer sig om spingrej,selvom jeg har 30 km hver vej så benytter jeg denne grejforhandler fordi de gir en god service men har faktis også nogle gode priser på grej - se linket HER

Mvh
Henrik
Buresøen(y)
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 10:08
Hej.

Marinetorvet på Amagerbrogade synes jeg er et besøg værd.

Super butik, superbetjening, rimeligt udvalg af godt fiskegrej (ikke fluegrej) til supergode priser.

Du kan se en del af deres udvalg i deres netbutik.

Bo
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 12:57
Søren
selvom Jim ikke synes om sportdres så ville jeg nu alligevel tage et kig derind. De forhandler udover GULP også fine mærker som Sage og har et ret godt udvalg i grej både for spinne og flue fiskeren.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 19:36
Frederik Lorentzen skrev: Søren
selvom Jim ikke synes om sportdres så ville jeg nu alligevel tage et kig derind. De forhandler udover GULP også fine mærker som Sage og har et ret godt udvalg i grej både for spinne og flue fiskeren.


det er sandt at dres har et fint udvalg, men jeg synes at betjeningen halter noget bagefter...

mik
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 19:54
Hej, enig med de fleste af de andre skribenter, der findes rigtig mange virkelig fine forretninger i kbh. området som er mere end et besøg værd.
Eneste undtagelse efter min mening er hos ´´ole højrø-´´ i ´´hunde huset´´. Knæk og Bræh Stig
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 19:56
s.v.jørgensen skrev: Hej, enig med de fleste af de andre skribenter, der findes rigtig mange virkelig fine forretninger i kbh. området som er mere end et besøg værd.
Eneste undtagelse efter min mening er hos ´´ole højrø-´´ i ´´hunde huset´´. Knæk og Bræh Stig


hvor ligger hundehuset og hvem er denne ole højrø???
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 19:57
Hvis jeg var dig ville jeg slå et slag af motorvejn på Fyn og se Go Fishings nye butik....når du så er kommet videre, ville jeg frekventere Tackle Shop i Farum.....så er den dag gået...og du er blevet betydeligt rigere på grej men fattigere på DK kortet
K&B
Per Hansen
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 20:08
Hundehuset = Huntershouse.

Så vidt jeg husker så er det den butik der ligger tættest på åboulevarden.
Mener det er nr. 52. den blev i gamle dage betegnet som hundehuset, dengang var det mest karpe/medegrej i den afdeling.

Til gengæld synes jeg at alle butikker er et besøg værd.

/Allan
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 20:09
Svar på mikkel hemmeshøj's indlæg:
s.v.jørgensen skrev: Hej, enig med de fleste af de andre skribenter, der findes rigtig mange virkelig fine forretninger i kbh. området som er mere end et besøg værd.
Eneste undtagelse efter min mening er hos ´´ole højrø-´´ i ´´hunde huset´´. Knæk og Bræh Stig

hvor ligger hundehuset og hvem er denne ole højrø???...

Hundehuset = Huntershouse.

Så vidt jeg husker så er det den butik der ligger tættest på åboulevarden.
Mener det er nr. 52. den blev i gamle dage betegnet som hundehuset, dengang var det mest karpe/medegrej i den afdeling.

Til gengæld synes jeg at alle butikker er et besøg værd.

/Allan
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 20:32
Allan Overgaard skrev: Hundehuset = Huntershouse.

Så vidt jeg husker så er det den butik der ligger tættest på åboulevarden.
Mener det er nr. 52. den blev i gamle dage betegnet som hundehuset, dengang var det mest karpe/medegrej i den afdeling.

Til gengæld synes jeg at alle butikker er et besøg værd.

/Allan


aha... hundehuset... hunters house der kan man bare se... der har jeg ikke været ret mange gange...
ja alle butikker er vel et besøg værd... nogle bare mere end andre .-)
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 23:03
Det er fuldstændigt som med hjemmelavet frikadeller, alle frikadeller er jo hjemmelavet...det er blot spørgsmålet hvem de er lavet hjemme hos. ;-)

Mvh
Jim.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2010 kl. 23:06
Hej igen - Total enig, alle forretninger er et besøg værd.
Vi bør da aldrig lade vores egne dårlige oplevelser med mildt sagt misvisende eller ulovlig markedsføring, afskære os muligheden for en god handel en gang imellem.
Jeg ville da aldrig sige nej tak til et virkeligt godt tilbud, bare fordi indehaveren har forsøgt at tørre mig flere gange før. Nej det handler selvklart om mit fiskeri til min ´´pris´´, ikke bare ego. k&b S
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2010 kl. 09:40
Er selv fra jylland, og har efterhånden besøgt et par stykker
i Kbh.
Og en der skiller sig ud , især på servicen er Tackleshop.
De har et fint udvalg i fluegrej, dog i en lille butik.
Men hyggeligt, og der mangler ikke noget.
Samt altid muligt at lave en god handel;-)
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2010 kl. 10:43
Jeg synes nu, at mit besøg i Tackleshop var en ringe oplevelse... Når man tænker på beliggenheden tæt ved Furesøen, så er det lidt tyndt, at en fiskegrejsbutik ikke har bare det mest elemetære udstyr til fiskeri på Furesøen f.eks. nogle flåd og blylodder eller et par ordentlige blink eller woblere - Næ du!, Ballerups Fiskemagasin, det ved man hvad er; områdets bedste grejbutik --- og folk der er uenige i det, de kan sgu hoppe i Furehavet - sådan er det bare.
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2010 kl. 11:02
steen kehler skrev: Jeg synes nu, at mit besøg i Tackleshop var en ringe oplevelse... Når man tænker på beliggenheden tæt ved Furesøen, så er det lidt tyndt, at en fiskegrejsbutik ikke har bare det mest elemetære udstyr til fiskeri på Furesøen f.eks. nogle flåd og blylodder eller et par ordentlige blink eller woblere - Næ du!, Ballerups Fiskemagasin, det ved man hvad er; områdets bedste grejbutik --- og folk der er uenige i det, de kan sgu hoppe i Furehavet - sådan er det bare.


Hej Steen nu er der nok, noget som du har misforstået, vedrørende Tackleshop, nemlig det at Tackleshop er en Fly Shop og derfor sælger mest grej til Fluefiskeri, og ikke mede fiskeri;-) så derfor må du til Ballerup(y) imens vi andre tager til Tackleshop.Men der er også Jan og Bo i Nordre frihavnsgade på Østerbro - se linket HER
en lille hyggelig butik med en god service af Jan Kristoffersen
MVH Teddy
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2010 kl. 16:55
Igen et af Hr. Kehler's berigende indlæg....vågn op mand, Tackleshop er ikke medeshop, men en decideret Fly Shop. Forny dine øjenkrykker Steen.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2010 kl. 19:45
steen kehler skrev: Jeg synes nu, at mit besøg i Tackleshop var en ringe oplevelse... Når man tænker på beliggenheden tæt ved Furesøen, så er det lidt tyndt, at en fiskegrejsbutik ikke har bare det mest elemetære udstyr til fiskeri på Furesøen f.eks. nogle flåd og blylodder eller et par ordentlige blink eller woblere - Næ du!, Ballerups Fiskemagasin, det ved man hvad er; områdets bedste grejbutik --- og folk der er uenige i det, de kan sgu hoppe i Furehavet - sådan er det bare.



Enig Steen,

Derudover bør en butik beliggende i Farum selvfølgelig handle med rødvin...........

Furesø=Medegrej

Farum = Rødvin

Vågn op eller hop efter de andre;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres