Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Børnevenlig mole - østsjælland?

 Besvar Besvar
Forfatter
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Børnevenlig mole - østsjælland?
    Sendt: 04 Maj 2010 kl. 10:40
Hej

Er der nogen gode bud på en god, børnevenlig mole på østsjælland? Gerne i hovedstadsområdet..
Gerne med god chance for hornfisk.
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 10:47
Prøv Sjællandsbroen.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 11:14
Sydhavnen, men husk rednings vestene.
Michael
Til top
Asbjørn olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bisserup-fiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bisserup-fiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 13:26
Sjællandsbroen;-)(y)
Til top
Asbjørn olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bisserup-fiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bisserup-fiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 13:26
Sjællandsbroen;-)(y)
Til top
Asbjørn olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bisserup-fiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bisserup-fiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 13:26
Sjællandsbroen;-)(y)
Til top
Nicolai Boss Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 15:46
Kalkbrænderihavnen!

Kør ud ad Sundkrogsgade og så langt ud du kan, så ender du i et lille fiskeleje hvor jeg flere gange har se fiskere. Om de fanger noget ved jeg ikke - har ikke selv dyrket dette ´´molekyle´´ ;-) - men hyggeligt ser det ud, og så er du lidt væk fra det trafikale støjhelvede på andre forslåede broer m.m.

Knæk & Bræk
Nicolai
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 15:47
Jeg vil anbefale gangbroen ved sluseholmen:

- se linket HER
Til top
carsten nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
einarsvej Avatar

Tilmeldt:: 05 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér einarsvej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 19:52
Tårbæk havn - den sydlige mole
Til top
Christian Sundfisker Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
cfer

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 19:59

Mange har nævnt Sjællandsbroen. Der har jeg selv fisket med min søn siden han var 3 år.
Vær opmærksom på disse forhold.
1. Gelænderet er på ingen måde børnesikret. Selv forholdsvis store børn vil kunne smutte under og der er 2-3 meter ned!
2. Strømmen er for det meste meget kraftig.
Redningsvest er derfor en forudsætning, hvis små børn skal med på sjællandsbroen.

Jeg plejer at stå med min søn på den lille ø midt på broen. Der kan han bedre bevæge sig og der er ikke 3 meter ned til vandet. Der skal man lige huske at der står rigtig mange fiskere når hornfisketrækket kommer forbi. Så er det med at holde ungen væk fra de andre når de kaster.

Når dette er sagt er det et spændende sted for børn. Når hornfisketrækket kommer, når de ikke at miste tålmodigheden. De fleste andre fiskere på stedet er meget søde overfor børn.

Et roligere og sikrere alternativ til børn er den lille grusstrand for enden af Østersøvej i Nordhavnen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres