Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efter endt auktion ....

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efter endt auktion ....
    Sendt: 06 Maj 2010 kl. 19:17
Hej i stuerne;)
Har lige afsluttet 4-5 auktioner, og kan da se hvem der er vindere osv, men kan ikke komme i kontakt med dem? (kun een der har henvendt sig) Der står man modtager en mail, men er ikke tilfældet her ... Hvad er jeres erfaringer omkring dette?
Mvh
Til top
kim kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lystfisker

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Geografisk: Hvidovre
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 19:45
Har solgt til 4 personer - 2 skrev jeg til de andre 2 henvendte sig selv. Kun en gang er jeg blevet r..rendt. Han ville pludselig ikke betale prisen alligevel.
Til top
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 19:57
Okay, jeg venter og ser om folk henvender sig, sys bare det er underligt jeg ikke får en mail med kontakt oplysninger ... forventer da at tingene kommer afsted til dem der nu engang byder.
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris1

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 20:12
Hej Carsten, jeg har gennem årene, købt og solgt utallige gange, et par hundrede alt i alt. Det er gået ud over al forventning, kun en gang var der problem (ang mail). Thor
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 20:25
Login, dine indtastninger, auktion, så er det jo bare at vælge pågældende auktion, så kan du se hvem som har budt osv. !! :-)
Til top
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 20:45
Hej Lars,
nu kan jeg ikke smide et print screen, men der er intet under den fane, der er bare blankt!
Til top
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 20:47
Eller nej nu fandt jeg det!
takker, der kan jeg se mail, super;)
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 20:49
Du skriver, at du kan se hvem som er vindere ? Hvis det er tilfældet, så kan du sende dem en mail over mailcenteret, lidt omstændigt, men en mulighed... ! :-)
Til top
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 20:57
Jeps, alletiders ... er lidt ny herinde, men ved at have lært konceptet nu:)
takker for hjælpen
Til top
Rene Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rene Andersen Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 21:12
jeg får da altid en mail fra 123 med hvem der har vundet og deres oplysningere. samme er hvis jeg er køber til en vare får jeg osse en mail. den kommer kort tid efter auktionen er slut. måske du har angivet en anden mail. aldrig oplevet den maill ikke er kommet. i min verden er det som udbyder af en vare der kontakter dem som har vundet.
Til top
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2010 kl. 22:59
Hej rene!
Har stadig intet modtaget! og kan se den mail jeg er registreret emd er den rigtige, så undrer mig også! Har snakket med 2 af køberne, men nu ser jeg lige om de andre ikke selv skriver .... det skulle gerne virke, har en masse andet der skal sælges:)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres