Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskemakker slagelse/omegn søges

 Besvar Besvar
Forfatter
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskemakker slagelse/omegn søges
    Sendt: 09 Maj 2010 kl. 19:26
Ja som overskriften siger søger jeg en makker.. Jeg er erfaren fisker på 32 og er 100% selvhjulpet med alt grej, teknik steder mm.. Jeg er allround fisker og fisker hvor der er vand.. Gerne så ofte som muligt. Jeg har bil. Er det noget for dig så giv lyd
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2010 kl. 20:45
Hej Michael

Er selv fra Slagelse også.. Kan altid bruge en fiske-makker da jeg ikke selv har bil så er lidt mere afhængig til tider (når man ikke lige kan snuppe bilen fra damen når hun skal arbejde)

Men er jo hyggeligere med selskab.. Du er velkommen til at smide en melding når du skal ud, for hvis muligt deltager jeg gerne. Er selv fluefisker men jagter alt med finner på flue..
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2010 kl. 23:07
Prøv - se linket HER der burde du kunne finde en masse ligesindede!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres