Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline fluestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Tony Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tony tvs

Tilmeldt:: 23 Apr 2010
Geografisk: Skævinge
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tony tvs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline fluestang
    Sendt: 10 Maj 2010 kl. 06:38
Hej som forholdsvis nybegynder med flue, overvejer jeg at købe en ny stang. Jeg har derfor kig på en:
9' #7 ´´guideline ACT4´´

Den stang jeg går med nu, er en #5/6 og finder den meget blød i klingen. Så jeg vil gerne have noget der arbejder lidt hurtigere.

Hvad er jeres erfaringer med Guideline act 4?
eller har i andre foreslag?
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2010 kl. 08:22
Jeg så der var en der havde en brugt Guideline LPXe RS

9 fod klasse 7 til salg, jeg har en klasse 6 og er meget

tilfreds med den.
Til top
Frank Askerlund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Frank Askerlund

Tilmeldt:: 22 Apr 2010
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank Askerlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2010 kl. 10:19
Jeg har erfaring med at Scierra's Matuka og FlyLite stænger er både langtkastende og hurtige i aktionen. Og derudover er de til at betale sig fra.
Til top
mads merrild Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Omerrild

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Omerrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2010 kl. 17:07
Jeg har kun erfaring med guidline LPXe RS i klasse 6 og 8 og jeg kan kun sige at de virker kanon godt til min stil, den har en kanon god rygrad og er hurtig i aktionen jeg går kun med skydehovder. Men prøv at kik på det her link: - se linket HER der kan du finde næsten alt fra Guideline og til en rimlig priser.

K og B

Mads
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2010 kl. 17:50
Hej Tony.

Dit eget forslag ser meget fornuftigt ud, jeg har selv haft en LPXe RS i #7, den var lidt for brutal for mig, den mangler lidt ´´feeling´´. Jeg har også haft en LPXE 9´ #5 til ørredfiskeri i å´en, den var rigtig god med masser af kræfter hvis det er det man har brug for, og frem for alt en god ´´fiskestang´´. Hvis jeg var dig ville jeg prøve LPXE 9´ #6 - LPXE 9.5´ #7 og ACT4 9´ #7.
Guideline har også noget af det bedste kork på markedet, uden kitninger af betydning.

God fornøjelse med dit valg. IJ
Til top
Tony Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tony tvs

Tilmeldt:: 23 Apr 2010
Geografisk: Skævinge
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tony tvs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2010 kl. 21:06
Super med lidt forskellige foreslag og erfaringer....

Mads det var lige nøjagtig det sæt som jeg overvejede.

jeg må ud og kigge nærmere på div. stænger
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2010 kl. 21:11
Jeg har en fiske kammerat der lige har fået netop den stang. Vi prøvede den grundig af over en hel weekend, og syntes det er en super lækker stang med masser af fin ryggrad, relativ hurtig / progressiv stang der nemt kan ligge masser af line ud når der er behov for det.

Du får virkelig meget stang for pengene med en ACT4
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres