Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ukeskort i Gaula

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjørn Arild Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gaulalaksen

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gaulalaksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ukeskort i Gaula
    Sendt: 12 Maj 2010 kl. 18:16
Jeg har nå begynt og selge løse ukeskort for fiske i Gaula i ukene 31.32.33 og 34. Det blir nå lagt ut salg av løse ukeskort på 2 stk vald i Gaula.

På Moe- Valdet gjelder dette uke 33 og 34 og med dette kortet følger det med ´´full pakke´´, dvs overnatting helt nede ved elven, fullt utstyrt kjøkken, WC/bad, tørke- og fryserom kort sagt alt du trenger.

På Jaktøyen nordre selges det også løse ukeskort for ukene 31, 32, 33 og 34, disse kortene inkluderer kun fiske, dvs at overnatting og slikt må man da sørge for selv.



På denne linken kan Dere lese mer om disse valdene: - se linket HER/

I Gaula så er det kun tillatt med lett fiske (mark uten søkke, flue med dupp eller flue) i august og hvis du ser på fangstrapporten for Moe- Valdet så er det i august det blir tatt flest antall fisk.
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2010 kl. 21:09
hey Bjørn

Er det muligt at købe 2-3 dag kort til dit interessante vald i uge 27?

Rasmus Ottesen
Til top
Bjørn Arild Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gaulalaksen

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gaulalaksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2010 kl. 23:37
I uke 27 så har jeg kun ledige plasser på Bodsberg og vi selger i utgangspunktet ikke løse ukekort på dette valdet. Jeg kan ikke svare deg på dette nå, da må du ta kontakt med meg senere for og avklare om dette valdet da fortsatt har ledige plasser.

Hva som er av ledige uker kan du se her: - se linket HER
Til top
Mogens Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mogens H.

Tilmeldt:: 11 Okt 2008
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mogens H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2010 kl. 12:24
Hei.
Funderer på hvad fisket kosterincl.logi-er dette en hemmelighed?
MVH.
MOgens.
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2010 kl. 16:26
Ja, åbenbart ;-)
Til top
Bjørn Arild Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gaulalaksen

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gaulalaksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2010 kl. 14:49
Hei Mogens!
jeg skjønner ikke helt ditt spørsmål (beklager dette) vedr ´´incl. logi´´....

På Moe-Valdet er prisen incl. fiske, overnatting, dusj, strøm, ved, båt, desinfisering av fiskeutstyr, fullt utstyrt kjøkken mm. Så kort fortalt så kommer det KUN hva man spiser og drikker i tillegg til prisen.

På Jaktøyen så incl. det KUN fiske og da må man ordne overnatting selv.

Det er jo det det også står så hva du mener som er ´´hemmelig´´ her kan jeg ikke forstå..... jeg kan da ikke vite hva man ønsker og spise, drikke mm det er jo opp til hver enkelt av Dere :-)
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2010 kl. 15:22
Hey Bjørn
det skal jeg gøre.
men jeg fik ikke helt fat i om i sælger 1 dags kort?

Rasmus Ottesen
Til top
Bjørn Arild Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gaulalaksen

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gaulalaksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2010 kl. 21:24
Beklager dersom jeg ikke svarte deg på det du spurte om, men jeg selger kun hele ukeskort...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down