Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Millionærstangen fra 3Bee

 Besvar Besvar
Forfatter
Jacob Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JHansen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Millionærstangen fra 3Bee
    Sendt: 12 Maj 2010 kl. 23:32
Ville lige høre om andre har erfaringer med Millionærstangen fra 3Bee. Regner med den skal bringe mig lidt videre med fluefiskeriet på de mellemste dele af karup å...
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fidusen

Tilmeldt:: 28 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fidusen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2010 kl. 01:14
Har fisket med stangen flere gange i Karup-å. Den er helt og aldeles en nydelse og fiske med.
Kan kun varmt anbefale den(y)(y)(y)(y)
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2010 kl. 02:52
he he he he altid en nydelse at se en lystfisker finde sig selv og sit grej.....(y)(y)(y)
Til top
brian christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
obhbc

Tilmeldt:: 08 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obhbc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2010 kl. 09:44
Her er et supertilbud til dig, der gerne vil have en lækker stang til Karup Å.

I samarbejde med 3BEE er det lykkedes at få fremstillet en fluestang til vore vandløb. Det er en firdelt stang på 11,2 fod udført i de bedste materialer. Den bærer let en klasse 7/8 og har en dejlig gennemgående aktion. Den leveres i rør og kan erhverves for den fordelagtige pris af 900 kr. Derfor har den også fået navnet ”Millionæren”. Er du interesseret, så kontakt mig. Jeg har kun et begrænset antal stænger.

Pris: kr. 900,00

Kan købes ved henvendelse til:

Mogens Styh
Har hentet teksten frå kås s hjemmeside.
Ved ikke om mogens har flere ,men det var måske forsøget værd.
vh Brian
Til top
Mogens Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mogens H.

Tilmeldt:: 11 Okt 2008
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mogens H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2010 kl. 12:15
Hej-lyder som en lækker stang.
Dog tror jeg på at udover at grejet skal være ok-handler det mere om manden og den måde han fisker på.
Grej til mange penge eller andet kan ikke erstatte evnen til at læse åen/elven og finde den rigtige flue efter forholdet.
DEt er sædvanligvis kunnen og hårdt arbejde der giver de fleste fisk.
God fornøjelse .
Mogens.
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2010 kl. 15:47
Åhhh - jamen der er andre stænger, som kan sammenlignes med de bedste.
Se en anonymiseret anmeldelse her:

En 2-hånds 13 fod kl 8/9 i 4 dele... har nu fisket det værste fiskefeber ud af kroppen i Skjern å så nu syntes jeg det var tid at prøve ovennævnte stang.... fandt et 2-sorterings skydehoved 29 gram og en 10-11 meter i synke 3 + en poly fastsinking+ en flue bundet på en enkelt rørfluekugle... lidt hård belastning til sådan en ´´kinøjserstang´´.. det skal lige siges at jeg er ingen kasteguru... men kaster da til husbehov... mine foretrukne stænger er en 14,6 le cie og en 13 thomas & thomas... bare lige for at fortælle at den ikke bliver sammenlignet med stænger der ikke kan kaste..... stangen underhåndskaster intet mindre end fomidabelt og kaster også fint overhånds... hvilket jeg ikke gør ret tit så derfor ikke rigtigt kan vurdere... har lige fået min fiskekammerat til at købe en magen til på auktion her på 123-nu til den nette sum af 375 .- sendt direkte fra JSB.....
jeg har ikke noget forhold til JSB fishing... syntes bare jeg skylder at melde tilbage.
jeg tør ikke fortælle min kone at en fremragende fiskestang kan erhverves for så få penge... men nu ved I det!!!
jeg kan ikke rigtig bidrage med noget teknisk da jeg overhovedet ingen forstand har på den side af sagen kan kun konstatere at denne stang fisker fuld på højde med andre noget dyrere mærker. link:

- se linket HER/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres